בני-ברק: כמעט לינץ' בבן מיעוטים החשוד בגניבה

תושבי בני-ברק החליטו לקחת את החוק לידיים ולהילחם בפשע בעצמם ■ התושבים גררו את החשוד כשהוא מפוחד ומתקשה לדבר, כשחלקם על-פי החשד מכים אותו נמרצות ■ הסובבים הנציחו את התקיפה במצלמות סלולריות

תושבי בני-ברק, כך נראה, החליטו לקחת את החוק לידיים ולהילחם בפשע בעצמם. תיעוד הווידאו באתר חדשות ערוץ 2 מדגים בצורה מפורטת במיוחד מדוע עדיף למי שמתכנן להרוויח את לחמו מהפשע - לא לעשות זאת בבני-ברק.

לצפייה בסרטון באתר חדשות ערוץ 2

בסרטון הקשה לצפייה, שפורסם לראשונה באתר "חדרי חרדים", נראים כמה מתושבי העיר כשהם "שולפים" מתוך חנות ירקות בן מיעוטים, שנחשד על-ידם כגנב, וכמעט מבצעים בו לינץ'. כשהוא מפוחד ומתקשה לדבר, גררו אותו עשרות תושבים נזעמים סמוך לעמוד חשמל, כשחלקם על-פי החשד מכים אותו נמרצות.

במהלך התקיפה התאגדו סביב החשוד בגניבה עוד ועוד מתושבי העיר, כשבידיהם מצלמות סלולריות, והנציחו את המתרחש. בין הצופים ב"הצגה" - גם ילדים קטנים. בזמן שהחשוד היה שרוע על הקרקע חבול וחסר אונים, המשיכו כמה מהנוכחים לשלהב את האווירה האלימה. "תכניס לו", נשמע אחד מהם, "תן לנו מכות".

בסוף הסרטון נראה העבריין לכאורה שוכב על שקי תפוחי אדמה כשדם ניגר על פניו. "הוא עומד להתעלף", זועק אחד המשתתפים ומפציר בחבריו להגיש מים ל"גנב" ההמום.

התגובות לתמונות הקשות חלוקות. "איזה מגניב", פסק אחד הצופים החרדים. "רק חבל שהם לא גמרו לו גם על החיים". אחרים לא הצליחו להסתיר את הזעזוע העמוק. "אנחנו לא חיות", הסביר גולש שהציג עצמו כחרדי. "אסור שדברים כאלה יקרו".