סלע גרופ חוזרת למייסדיה: ירכשו פעילותה ב-1.8 מיליון שקל

בעלי השליטה ירכשו את פעילותה, ואילו השלד הבורסאי שייוותר יועבר לידי חברת הביומד די מדיקל, שתיצוק לתוכו את פעילות חברת הבת, סינדולור

עשור לאחר שהפכה לחברה ציבורית, חוזרת חברת ההדרכה סלע גרופ , שבבעלות דודו בסה וקרו סגל, לידי בעלי השליטה בה. אסיפת בעלי המניות שכונסה היום (א'), אישרה את העסקה במסגרתה ירכשו בעלי השליטה את פעילותה תמורת 1.8 מיליון שקל, ואילו השלד הבורסאי שייוותר יועבר לידי חברת הביומד די מדיקל , שתיצוק לתוכו את פעילות חברת הבת, סינדולור, שפיתחה מזרקים מופחתי כאב.

סלע גרופ, שהוקמה בראשית שנות ה-90, עוסקת בהדרכה בתחומי המחשבים ובמתן שירותי אאוטסורסינג בתחומי התוכנה. ב-1999 היא נכנסה לתחום ההדרכה באינטרנט, ועל רקע 'חומו' של התחום גייסה בינואר 2000 כ-30 מיליון שקל לפי שווי חברה מוערך של 88 מיליון שקל, לפני הכסף. לאחר מכן הגיע משבר הדוט.קום, ואיתו הצניחה בפעילות. אולם החברה, הנסחרת כיום בשווי של 4 מיליון שקל בלבד, הצליחה לשרוד את המשבר והמשיכה בפעילות עד היום.

החל מינואר 2008 עברה מניית החברה להיסחר ברשימת השימור, לאחר שלא עמדה בכללי המסחר של הבורסה. בספטמבר 2008 דיווחה סלע כי בעלי השליטה בה חתמו על הסכם למכירת חלק גדול ממניותיהם, אך עסקה זו בוטלה בתחילת 2009.

היום אישרה אסיפת בעלי המניות את ההסכם ברוב של 96%, וכעת נדרשים מספר אישורים להשלמת העסקה, שבמסגרתה תבוצע הנפקת זכויות, וזאת במטרה שמניית החברה לא תימחק מן המסחר בסוף החודש.

העסקה, שהחלה להירקם כבר בסוף אוגוסט, קיבלה תפנית כאשר בסוף דצמבר פנתה "אומגה המכון להוראה מודרנית", מתחרה של סלע, בבקשה לביהמ"ש להצטרף להליך רכישת השליטה בה. אומגה הציעה 4.2 מיליון שקל, ואף הציעה לרכוש את יתרת אחזקות מהציבור במחיר דומה למחיר השוק באותה עת. הנהלת סלע דחתה את ההצעה.