גילת תספק שירותי ניהול רשת לתאגיד היופי רג'יס

זאת עבור למעלה מ-7,000 אתרים שונים בצפון אמריקה ■ העסקה מוערכת במיליוני דולרים, ולמעשה היא הראשונה בתחום ניהול רשתות

גילת הודיעה היום (ג') כי ספייסנט, החברה הבת בבעלותה המלאה, המספקת שירותי ניהול רשתות בצפון אמריקה, נבחרה על-ידי Regis Corporation, אחד התאגידים המובילים בעולם בתחום היופי ולימודי הקוסמטיקה, לספק שירותי ניהול רשת וכן את ה-Prysm Pro עבור למעלה מ-7,000 אתרים שונים בצפון אמריקה. העסקה מוערכת במיליוני דולרים ולמעשה, היא הראשונה בתחום ניהול רשתות.

תאגיד רג'יס, שהינו לקוח חדש של גילת, בחר במערכת ה-Prysm Pro לתמיכה וניהול של תשתיות התקשורת העסקית שלו. השירותים עבור תשתיות תקשורת אלו כוללים פתרונות ניהול רשת משולבים עבור יישומי תקשורת קווית ואלחוטית 3G, DSL, שירותי העברת קול דיגיטליים ואנלוגיים, WiFi ו-VPN.

גלן כץ, נשיא וסמנכ"ל התפעול של ספייסנט, אמר היום: "אנחנו נרגשים מההזדמנות לעבוד עם מובילה עולמית כמו רג'יס. תאגיד רג'יס, הכולל אלפי חנויות ואתרי פעילות הפועל עם מתודות רשת ואפליקציות לניהול רשתות הוא לקוח מושלם עבורנו. שירות ניהול הרשתות שלנו יסייע לרג'יס לעמוד בדרישות הגבוהות ביותר ובאתגרים הניצבים בפניו היום ובעתיד, על-ידי אספקה של פתרונות חיוניים וגמישות מירבית לאפליקציות השונות שלו. ספייסנט פועלת בתחום הרשתות והתקשורת קרוב ל-30 שנה ואנו שמחים שרג'יס מצטרף למעגל הלקוחות המוערכים שלנו".