ניצולת שואה תובעת 900 אלף שקל מעו"ד ישראל פרי

טוענת כי פרי, אחיו אלכסנדר והארגון שהקימו פיתו אותה להצטרף לתוכנית הפנסיה הגרמנית תוך ניצול תשישותה וחולשתה, וכי לו ידעה על ניגוד העניינים בו הם היו מצויים - לא היתה חותמת על ההסכמים

ניצולת שואה בת 89 תובעת בבית משפט השלום בתל-אביב כ-900 אלף שקל מעו"ד ישראל פרי, מאחיו ד"ר אלכסנדר פרי, מהארגון שהקימו ומהסמנכ"ל שלו, עו"ד איתן סגל, בטענה כי גבו ממנה במירמה כספים ביתר.

באמצעות עוה"ד משה זינגל ויעקב בוטניק היא טוענת כי הנתבעים פיתו אותה להצטרף לתוכנית הפנסיה הגרמנית תוך ניצול תשישותה וחולשתה, וכי לו ידעה על ניגוד העניינים בו הם היו מצויים - לא היתה חותמת על ההסכמים.

לדבריה, גם כיום אחרי שבית המשפט העליון אישר את הרשעת פרי, הנתבעים מתחמקים מלמסור לה את מסמכי ההתקשרות, פירוט חשבונותיה ולוחות הסילוקין של ההלוואה.

טרם הוגש כתב הגנה.

עו"ד ישראל וולנרמן מסר בשם פרי: "בחודשים האחרונים הוכח כי נעשה עוול לישראל פרי ולטענות נגדו על גניבת כספים מלקוחותיו. התובעת מקבלת כיום רנטה של 1082 אירו, לאחר שלקחה הלוואה ולא השקיעה מכספה אגורה וכך גם לא לקחה סיכון. במהלך שנות החזר ההלוואה קיבלה סכום חודשי של כ-420 יורו לחודש ואף יותר. עד היום קיבלה לידיה עשרות אלפי מארקים ללא כל השקעה וסיכון מצידה.

"חוות-הדעת שצירפה התובעת היא של רו"ח צבי אברהמי, שהוא בעל אינטרס בתיק ישראל פרי. אברהמי עבד בארגון של ישראל פרי, פוטר ופתח עסק מתחרה כאשר בחר לעודד לקוחות להפר את ההסכמים. בעבר קבע בית המשפט כי אברהמי 'טעון ברגשות זעם ושנאה נגד התובעת (ישראל פרי והחברה שלו)'".