צפו בתמונות: שלל דגמים מציפים את שוק רכבי היוקרה

קמור מתחילה לקבל הזמנות לסדרה 5 החדשה, לקסוס משיקה שורה של חידושים, מנוע חדש לקדילק CTS, ומרצדס לוקחת הזמנות ל-SLS האקזוטית ■ מחירי דגמי ב.מ.וו החדשים - מ-450 אלף שקל

שוק רכב היוקרה ממשיך לגלות פעילות גם בינואר עם שלל דגמים חדשים ומחודשים. חברת קמור פתחה החודש את ההזמנות המוקדמות לסדרה 5 החדשה והמתוחכמת של ב.מ.וו. בשלב הראשון יגיעו לארץ דגמי ה-523 עם מנוע בהספק 204 כ"ס ו-535 עם מנוע טורבו בהספק 306 כ"ס. המחירים המשוערים יתחילו ב-450 אלף שקל ו-535 אלף שקל בהתאמה. המחירים הסופיים ייקבעו בהמשך.

ב.מ.וו 5

גם לקסוס משיקה בימים אלה שורה של חידושים לאורך קו הדגמים שלה. את הרשימה פותחת סדרת ה-LS לאחר מתיחת פנים קלה, שמגיעה כסטנדרט עם מערכת חניה אוטומטית שלפני כן לא אושרה לשוק הישראלי. מעליה ניצבת סדרת ה-LS הגדולה, שגם היא מגיעה אחרי מתיחת פנים קוסמטית קלה ועם שינויים באבזור שכוללים מסך שליטה מרכזי חדש, מערכת חניה אוטומטית, תא מטען בנפח מוגדל (510 ליטר) ועוד. מחיר ה-LS460 עומד על 728 אלף שקל. לסדרת ה-RX מצטרף גם דגם ה-RX450 ההיברידי עם הנעה 2WD, שישווק לצד הדגם בעל ההנעה הכפולה אך יעלה כ-20 אלף שקל פחות ויציע שיפור נוסף בתצרוכת הדלק ובפליטה.

לקסוס LS_460

חברת UMI משיקה בימים אלה גרסת בסיס חדשה ומשודרגת לספורט-סלון קדילק CTS. את מקום מנוע ה-2.8 ליטר של הגרסה הבסיסית היוצאת מחליף כעת מנוע 3 ליטר חדש בהספק מכובד של 270 כ"ס, שמשודך לתיבה אוטומטית בת 6 מהירויות. מחיר הרכב יתחיל כבר ב-315 אלף שקל, כמו גרסת הבסיס של הדגם היוצא. המכוניות הראשונות כבר נמצאות בארץ.

קאדילק CTS

ואילו חברת כלמוביל פותחת החודש את ההזמנות לדגם הספורט SLS בעל הדלתות המתרוממות. המכונית הדו מושבית, שמגיע ל-317 קמ"ש, תיובא על פי הזמנה ותעבור התאמה בבית החרושת על פי דרישת הלקוח, שבהתאם לה ישתנה גם המחיר. מחיר "הבסיס" צפוי לנוע סביב 2.5 מיליון שקל. עד כה לא נרשמה הזמנה אולם בחברה מדווחים על לקוחות מתעניינים.

מרצדס בנץ SLS