הקאמבק של פיאט: היעד - להכפיל את המכירות עד שנת 2011

חברת סמל"ת, יבואנית מותגי קבוצת פיאט, חונכת אולם תצוגה חדש לאלפא רומיאו ומפרסמת צפי מכירות אגריסיבי ■ היעד של החברה לשנת 2010 הוא 3,500 כלי רכב - גידול של 40%

חברת סמל"ת, יבואנית מותגי קבוצת פיאט, פרסמה היום את תוכניותיה לשנתיים הקרובות ובראשן היעד של הכפלת המכירות עד שנת 2011. את 2009 סיימה סמל"ת עם מכירות של 2,492 כלי רכב, גידול של 6% לעומת 2008. היעד של החברה לשנת 2010 הוא 3,500 כלי רכב, גידול של 40%, ולשנת 2011 יעד המכירות הוא 5,000 כלי רכב, גידול של 43% לעומת 2010.

במקביל פרסמה החברה את תוכנית הדגמים של לשנת 2010. היום (א') החלה ההשקה הרשמית של הבראבו בישראל ובקרוב תנחת בארץ הפונטו Evo, הדור המחודש של הפונטו עם מנועי "מולטי-אייר" חדשים ומערכת "Start & Stop" לכיבוי והפעלה אוטומטית של המנוע בעת עמידה.

רכב אלפא רומיאו

בפברואר תגיע לישראל האלפא מיטו בגרסה עם 170 כ"ס וחודשיים אחריה גם גרסה עם תיבה אוטומטית בעלת מצמד כפול. ביוני צפויה להגיע האלפא "ג'ולייטה" וברבעון השלישי הפיאט "דובלו" החדשה עם מנועי מולטי-ג'ט. מחירה של ה-Evo יהיה פחות מ-100 אלף שקל עם גימור שיכלול 7 כריות אוויר ומערכת Start & Stop, הג'ולייטה תעלה בין 170 ל-180 אלף שקל והאלפא מיטו כפולת המצמדים תהיה בטווח מחיר של המיטו הידנית. בחודש מרץ יושקו גרסאות ה"אבארט" הספורטיביות של פיאט.

היום השיקה החברה את אולם התצוגה החדש והנפרד של אלפא, שממוקם בסמוך לאולם התצוגה של פיאט. בנוסף צפויה החברה להשיק אולם מסירה חדש לפיאט ואלפא ולבנות אתר אחסון חדש בפארק ראם. אולם התצוגה של פיאט צפוי לעבור שיפוץ, כשבמקביל יחנך במרץ אולם תצוגה נפרד למותג הספורטיבי אבארט. פיאט ואלפא יזכו גם לאולם מכירה חדש בחיפה. במקביל בוחנת החברה תחומי פעילות חדשים המשיקים לתחום הרכב ובוחנת ייבוא של מותגים נוספים מהתחום המוטורי.