מגדלי גינדי גם ברמלה: עלות ממוצעת לדירה - 900 אלף שקל

גינדי השקעות הודיעה כי החליטה על ביצוע פרויקט מגורים בקרקע הצמודה לקניון בעיר, בעלות של 212 מיליון שקל ורווח צפוי של 63 מיליון שקל המהווה כ-23% מההכנסות

המגדלים של גינדי מגיעים גם לרמלה. חברת גינדי השקעות הודיעה היום לבורסה כי החליטה על ביצוע פרויקט מגורים ברמלה בשטח של 19,600 מ"ר הצמוד לקרקע הקניון ברמלה. הפרויקט יכלול 4 בנייני מגורים הכוללים יחד כ-364 יחידות דיור בשטח כולל של כ-31 אלף מ"ר עיקרי וכ-16,000 מ"ר שטחי שירות.

להערכת החברה עלות הקמת הפרויקט (כולל עלות רכישת הקרקע) צפויה להסתכם בכ-212 מיליון שקל, כאשר ההכנסות מהפרויקט צפויות להסתכם בכ-275 מיליון שקל, מה שמשקף לפרויקט רווח של כ-63 מיליון שקל, המהווה כ-23% מההכנסות. חלוקת ההכנסות במספר היחידות מעידה כי המחיר הממוצע הצפוי לדירה בפרויקט יעמוד על כ-755 אלף שקל, בתוספת מע"מ ועלויות נוספות צפויה עלות דירה ממוצעת בפרוייקט לעמוד על כ-900 אלף שקל.

החברה ציינה כי כחלק מהקמת הפרויקט וכשלב ראשון בו, מנהלת החברה מו"מ עם צד שלישי, שהינו ארגון מוסדי, למכירת חלק מהמקרקעין על מנת שאותו ארגון יזום ויקים מבנים למגורים על החלק שיירכש על ידו. ככל שמכירה שאמור תתבצע, יפחת בהתאמה חלק הפרויקט שיקום ע"י גינדי השקעות.

החברה מסבירה כי בעקבות העלייה בתקופה האחרונה, של הביקוש ושל מחירי הדיור באזור רמלה וסביבתה והתפתחות האזור מבחינה נדל"נית, אישר דירקטוריון החברה היום (ב'), לפעול להקמת הפרויקט.