הפרסומת המדוברת ברשת השבוע: ביטוח ישיר עם מתי כספי

Twisted Fly: כ-36% מהגולשים חשבו כי הפרסומת מבזה את כספי וכי הוא מבזה את עצמו בהופעה בפרסומת

הפרסומת של ביטוח ישיר, בכיכובו של מתי כספי, היא הפרסומת המדוברת ביותר השבוע ברשת. הפרסומת באמצעות שלמור-אבנון-עמיחי חוללה 62% מהיקף השיחה ברשת על פרסומות.

השיחה אודות הקמפיין התחוללה ב-5 זירות שיחה מרכזיות: פורומים, בלוגים, טוקבקים, פייסבוק וטוויטר. מספר הדיונים הרב ביותר התקיים בפייסבוק, אך היקף השיחה (הנמדד על-פי מספר הפוסטים) היה הגבוה ביותר בבלוגים.

3 נושאים שימשו כמחוללי השיחה העיקריים על הקמפיין - המשמעותי ביותר, שהיווה 67% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בפרזנטור מתי כספי. 36% מהגולשים חשבו כי הפרסומת מבזה את מתי כספי וכי הוא מבזה את עצמו מעצם ההופעה בפרסומת.

33% מהגולשים חשבו כי השתתפותו של כספי בפרסומת היא לגיטימית, בעיקר לאור מצבם הכלכלי של האמנים בארץ. 19% מהגולשים אהבו את הופעתו, חשבו שהיא מצחיקה ושהיא מחזירה אותו לתודעה. לעומתם, 14% חשבו כי הפרסומת פוגעת בערך האומנותי של שיריו.

הנושא השני סביבו התחוללה שיחה, אשר היווה 23% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט הגולשים לגבי הפרסומת. 71% מהגולשים הביעו דעה חיובית בנוגע לפרסומת וחשבו כי היא חביבה ומשעשעת. לעומתם, 29% מהגולשים הביעו דעה שלילית בנוגע לפרסומת וטענו כי היא רדודה ומבישה.

מחולל השיחה השלישי, שהיווה 10% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן במכונית הספורט המופיעה בפרסומת.

במקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות ממוקמת הפרסומת של HOT עם כוכבי הסדרה "הבורר", שזכתה ל-15% מהיקף השיחה ברשת. במקום השלישי ממוקמת פרסומת "הפרעונים" של yes עם 6% מהיקף השיחה. את המקום הרביעי גרפה הפרסומת של ויזה כאל עם 4% מהיקף השיחה. למקום החמישי הגיעה הפרסומת של סוני אריקסון למכשיר הסאטיו עם 3% מהיקף השיחה ברשת.

22