חברת אלדן נערכת לשיווק "המונית הלונדונית" בליסינג

המוניות יהיו כלי הרכב הסיניים הראשונים על כבישי הארץ ■ במקביל מתגברת החברה את מערך משאיות הקירור שלה

חברת ההשכרה והליסינג אלדן מתכננת להציע בחודשים הקרובים את "המוניות הלונדוניות" על בסיס ליסינג. המוניות של חברת LTI, בבעלות קבוצת "גילי" הסינית, יהיו המכוניות הראשונות מתוצרת סין, שישווקו בישראל באופן סדיר. למוניות, שמצוידות במנועים אירופאים, תהיה תקינה מלאה.

המונית הלונדונית

אלדן, שבבעלות יוסי דהאן, קיבלה בשנה שעברה את הזיכיון לייצוג LTI בישראל והיא עובדת כיום על הקמת מערך תפעול, תחזוקה וחלפים למוניות בישראל ובמקביל על בניית תוכניות החכרה לטווח ארוך. על פי הערכות בענף, תציע אלדן את המוניות על בסיס ליסינג מימוני במתכונת של "ליסינג לפרטיים", עם אופציה למרכיב תפעולי במקרה של ציי מוניות מסודרים. יצוין כי רוב חברות הליסינג בארץ נמנעו עד כה מלעסוק בענף המוניות.

במקביל, הודיעה אלדן הודיעה כי היא משלימה בימים אלה רכישה צי של עשרות משאיות קירור במגוון דגמים וכושר העמסה, שמיועדות לחברות בתעשיות המחייבות קירור. המשאיות נרכשות מחברת "דורנט", שנמצאת כיום בפירוק, ושווי העסקה מוערך בכ- 8 מליון שקל. מדובר במשאיות קלות, עם משקל עצמי נמוך ובעלות כושר תמרון גבוה, שהנהיגה בהן מותרת בהן לבעלי רישיון ב' סטנדרטי ולחילופין משאיות עם כושר העמסה גבוה יותר לבעלי רישיון ג'.

הארגז מתאפיין ביכולת בידוד גבוהה ומאפשר וויסות הטמפרטורה עד מינוס 15 מעלות צלזיוס. המשאיות יוצעו להשכרה לתקופות ארוכות של עד 5 שנים, לפי צרכי הלקוח.