לחיאני: "יש קונספט שגוי ולא אפוי. מה עושים? נעצור אותו, נייצר דעת קהל ונפרק אותו"

ראש עיריית בת-ים בתוכנית "עובדה" עם אילנה דיין: "ממני אף אחד לא מבקש כלום. ראיתם פעם אדם שיש לו חובות ואף אחד לא מבקש ממנו את החוב?" ■ "אין לי בעיה להסביר חוב של 500 אלף שקל. בהצהרת ההון שלי יש 3 מיליון שקל. בנדל"ן אני מחזיק בשווי של עשרות מיליונים"

לאחר שנעצר לפני פחות מחודש בחשד לעבירות בתחום טוהר המידות, עבירות מירמה וכן עבירות תכנון ובנייה, התראיין הערב (ה') ראש עיריית בת-ים, שלמה לחיאני, בתוכנית "עובדה" עם אילנה דיין בערוץ 2.

"ממני אף אחד לא מבקש כלום", פתח לחיאני את הראיון. "ראיתם פעם אדם שיש לו חובות ואף אחד לא מבקש ממנו את החוב?".

לחיאני תיאר את רגע המעצר ואמר כי "קפצו עליי מכל עבר שוטרים וצלמים". אחד השוטרים היטה את כתפו כדי שייכנס לפריים המצלמה. "כואב לי שהילדים היו עדים למעצר, אפילו הבלטות ראו את המעצר", מתאר לחיאני.

"אחרי שאתה משיג כסף, אין בו כבר כלום"

"יש להם קונספט שגוי שלא אפוי עד הסוף. איך אופים אותו? נעצור אותו, נייצר דעת קהל, נכניס אותו למעצר ונפרק אותו", אמר לחיאני. "לא הרשיתי לעצמי אלפית שנייה להוריד את 'חליפת האיירון מן' (חליפת איש הברזל) שלי. ישנתי כמו תינוק במעצר, קמתי כמו אריה", הוסיף.

"אצל איש עסקים הכל מתחיל ונגמר בכסף", אמר לחיאני. "אחרי שאתה משיג כסף, אין בו כבר כלום".

"אני לא ביקשתי את ההלוואות שביקשה אשתי את עובדי העירייה לקחת. הטעות היחידה שלי היא שלא הפסקתי את זה כשידעתי. אין לי שום בעיה להסביר חוב של 500 אלף שקל. בהצהרת ההון שלי יש 3 מיליון שקל. בנדל"ן אני מחזיק בשווי של עשרות מיליונים", הוסיף לחיאני.