בזק מסתערת: השקיעה השבוע בפרסום כ-2.1 מיליון שקל

במקום השני ברשימת המותגים המושקעים השבוע ממוקמת רשת סופר-פארם עם השקעה של כ-2 מיליון שקל

חברת בזק מסמנת את היעד הבא ומסתערת עם מבצע לפטופ לכל לקוח. חברת התקשורת הכריזה על מהלך חדשני, במסגרתו תעניק באופן מסובסד מחשב נייד מתוך מבחר לפטופים ונטבוקים ללקוחות שירותי האינטרנט שלה.

בכך משלימה החברה את בניית שרשרת הערך ללקוחותיה: החל מתשתית האינטרנט המהיר, דרך הרשת האלחוטית וכעת גם המחשב. על המהלך חתום משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי עם הוצאה ריאלית של 2.1 מיליון שקל.

במקום השני השבוע ברשימת המותגים המושקעים בפרסום ממוקמת רשת סופר-פארם, הממשיכה את מבצעי HAPPY SALE באמצעות באומן-בר-ריבנאי. בסופר-פארם מציעים השבוע שלל מוצרים ב-10 שקלים. השילוב של פרסומות הטלוויזיה של הרשת המשדרות יוקרה עם מגוון המבצעים המפורסמים במהלך השנה, מייצר תחושה של חוויית קנייה מחד ומשחק על משבצת המחיר מאידך.

בגזרת הכבלים/לוויין נרשמת השבוע נוכחות מלאה של שני המותגים בטבלת 5 המובילים. yes מפרסמת את סדרות חורף 2010 באמצעות קליפ קצבי והוליוודי כהרגלה. הפעם אלה הם ברק ומישל אובמה "שמגויסים" לטובת העניין באמצעות מקאן-אריקסון.

ב-HOT לא ממהרים להוריד את "ז"לצמן", כך שגם השבוע אפשר להמשיך ליהנות מהפרסומת לממיר המקליט HOT MAGIC, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.

את הטבלה סוגרת גיסתו של דביר. כנראה שבבנק מזרחי-טפחות קיבלו פידבקים כל-כך טובים על הפרסומת "להעביר את דביר" עד שהחליטו לייצר לה המשכיות, והפעם גיסתו של דביר היא שדוחה את המעבר לבנק. סביר כי גם בשבוע הבא תבלוט הפרסומת ואולי אף תכניס את הבנקים להתגוששות פרסומית נוספת.

המשותף בין הפרסומות של HOT ובנק מזרחי-טפחות הוא צוות השחקנים האיכותי והבימוי - מה שמספק שוב את ההוכחה לכך שלמרות כל האפקטים והפירוטכניקה על המסך, מה שנוגע באנשים בסופו של דבר הם אנשים.

המותגים המושקעים

1. בזק - 2,133,326 שקל - באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי

2. סופר-פארם - 2,030,716 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

3. yes - כ-1,711,131 שקל - באמצעות מקאן-אריקסון

4. HOT - כ-1,537,171 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. בנק מזרחי-טפחות - 1,105,342 שקל - באמצעות ראובני-פרידן

* מגזר כללי, כל המדיות, מחיר ריאלי, בין התאריכים 15/1-21/1.

** אם הופיעו מספר משרדי פרסום, נרשם המשרד בעל המחיר הגבוה.

*** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.