רק חודשיים לאחר ההפסקה: גינדי חוזרים למכור דירות בשרונה

גלובס tv רק לפני חודשיים הודיעה החברה כי תחזיק את מלאי הדירות שנותרו למכירה "במועד מאוחר יותר, אם בכלל, ובמחירים גבוהים יותר" ■ מציעה למכירה גם את שטחי המסחר והמשרדים

גינדי החזקות פותחת את שלב המכירות השני בפרויקט "שרונה" בדרום הקריה, כחודשיים בלבלד לאחר שהציבה "אולטימטום" לרוכשים לקנות את הדירות בטרם סיום זמני של המכירה.

כזכור, ב-16 בנובמבר הודיעה החברה כי מכרה 252 דירות מתוך 324 הדירות בפרויקט, כאשר 38 דירות היו בהליכי מכירה. אותן דירות כבר נמכרו וגינדי נותרה עם 34 דירות פנויות למכירה בפרויקט. החברה הודיעה לפני כחודשיים עם הסיום הזמני של המכירה, כי הדירות שבמלאי "יימכרו במועד מאוחר יותר, אם בכלל, ובמחירים גבוהים יותר". כעת, בגינדי מעוניינים לחסל את המלאי.

34 הדירות שנותרו למכירה ממוקמות בקומות הגבוהות. והמחירים? בגינדי מבקשים למכור דירת 4 חדרים בקומה 16 ובשטח של 109 מ"ר במחיר של 3.12 מיליון שקל; דירת 5 חדרים בקומה 19 ובשטח של 133 מ"ר תוצע ב-4 מיליון שקל; ודופלקסים בקומות 30-31 ובשטח של 284 מ"ר יוצע למכירה בסכום של 16.5 מיליון שקל.

מלבד הדירות, בגינדי מציעים למכירה גם את שטחי המסחר והמשרדים בפרויקט. הם מצפים לקבל תמורה של 145 מיליון שקל עבור שטחי המסחר בגודל 5,200 מ"ר ו-95 מיליון שקל עבור המשרדים בהיקף של 8,200 מ"ר.

את פרויקט שרונה השיקה החברה לאחר שזכתה במכרז על הקרקע בדרום הקריה בת"א בסוף ספטמבר. החברה פתחה במסע שיווק ומכירות אגרסיבי למדי, במסגרתו הוציאה כ-10 מיליון שקל על קמפיין הפרסום אשר הורגש היטב בעיתונות, באתרי האינטרנט, בטלוויזיה ובשלטי חוצות.

החברה זכתה במכרז דרום הקריה יומיים לאחר שהודיעה רשמית כי היא פורשת מהמכרז בטענה שהמחירים יקרים מדי. היא שילמה 436.5 מיליון שקל על 3 המגדלים והצעתה הייתה גבוהה ב-2.5% מהצעת המתחרים, אולם לכך יש להוסיף את עלות בניית המגדלים שטרם ידועה.

"בניגוד לרוב חברות הנדל"ן בישראל, גינדי החזקות לא גייסה הון מהציבור, אלא עובדת על בסיס הונה העצמי בלבד", אמר אבי גינדי, מבעלי החברה.