ערוץ התינוקות והפעוטות "בייבי" מגיע ל-HOT

הערוץ יהיה פתוח ללקוחות HOT הדיגיטליים ללא תשלום במשך חודשיים עד לסוף מארס ■ ניתן יהיה להחליף את שפת השידור בערוץ מעברית לשפה זרה על-פי בחירה: אנגלית, צרפתית ובקרוב גם ערבית

לאחר שנים של בלעדיות בחברת yes, ערוץ התינוקות והפעוטות "בייבי" מגיע ל-HOT. הערוץ יהיה פתוח ללקוחות HOT הדיגיטליים ללא תשלום במשך חודשיים עד לסוף מארס.

הערוץ, בראשותו של מנהל התוכן רון אייזק, מופק על-ידי "טלית תקשורת", והוא הערוץ הראשון בעולם מסוגו.

מנכ"ל קבוצת טלית, עומרי בץ, מסר כי "לראשונה בטלוויזיה בישראל, בערוץ בייבי, ניתן יהיה להחליף את שפת השידור מעברית גם לשפה זרה על-פי בחירה: אנגלית, צרפתית ובקרוב גם ערבית.

"בכך למעשה הופך הערוץ, בנוסף להיותו ערוץ מפתח ועשיר עבור פעוטות, גם לכלי ללימוד שפה זרה עבור ילדים גדולים. הרכב המילים המצומצם ואופן הגייתן בערוץ הופך את הערוץ לפלטפורמה המתאימה ללימוד השפות הנוספות, והדובדבן - הלקוח לא יידרש להוסיף תשלום נוסף עבור השפות".

מנהל התוכן של הערוץ, רון אייזיק, מסר כי "הערוץ נבנה עבור ההורים, הסבים והסבתות שרוצים לעשות שימוש מושכל במדיית הטלוויזיה כחלק מחוויית הגידול של תינוקם. מיום היוולדו עוסק הערוץ, בזכות משאביו ההולכים וגדלים, בפיתוח תכנים ייעודיים לתינוק לטלוויזיה, לאינטרנט, ל-DVD ולספרים. הערוץ הפך לספריית התוכן הגדולה והעשירה בעולם כיום לתינוקות בגילאים חצי שנה עד 4, והוא זוכה להצלחה והכרה גדלה והולכת ב-5 יבשות תבל".