עוד תביעה של ברן נגד אינטל ישראל - בסך 16.5 מיליון שקל

ברן טוענת לנזקים שנגרמו לה באשמת אינטל במסגרת בפרויקט להקמת מתקן טיפול בשפכים בסמוך למפעל אינטל בקריית-גת ■ בין היתר מאשימה ברן את אינטל בעיכוב השלמת הפרויקט במשך 18 חודשים

פרק נוסף במאבק בין קבוצת ההנדסה ברן לחברת אינטל . קבוצת ההנדסה הישראלית הגישה אתמול תביעה נוספת על-סך כ-16.5 מיליון שקל נגד הסניף הישראלי של ענקית השבבים האמריקנית בתביעה, שהוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב, באמצעות עורכי הדין דוד פרץ ועדי פיגל טוענת ברן כי לנזקים שנגרמו לה באשמת אינטל במסגרת בפרויקט להקמת מתקן טיפול בשפכים בסמוך למפעל של אינטל בקרית גת.

בין היתר מאשימה ברן את אינטל בעיכוב השלמת הפרוייקט במשך 18 חודש וטוענת כי אינטל התנערה מהתחייבויותיה ולא שילמה לה סכומי כסף המגיעים לה בגין עבודות רבות שביצעה במסגרת הפרוייקט.

כתב התביעה מצטרף לתביעה קודמת על סך 43 מליון שקל שהגישה ברן נגד אינטל בספטמבר בגין אי תשלום מלוא התמורה החוזית על הקמת שני בניינים עבור אינטל בקריית גת. שבוע לפני הגשת התביעה הראשונה נגד אינטל הגישה אינטל תביעה נגד ברן על סך 103 מליון שקל בגין נזקים שזו גרמה לה לטענתה במהלך ביצוע פרוייקט לבניית מבנה משרדים "ירוק" במרכז הפיתוח החדש של אינטל בחיפה.

בנוסף, על רקע בקשתה של אינטל לקבל מענק על-סך 400 מיליון דולר מהמדינה לצורך הקמת מפעל חדש פנתה ברן לפני כשבועיים לשרי האוצר והתמ"ת וביקשה מהם לשקול במסגרת ההחלטה את התנהגותה של אינטל כלפי חברות וספקים ישראלים.