"דה-מרקר קפה" הוקם בתחילת 2007 מתוך כוונה לשמש כרשת עסקית, אולם התבסס עד מהרה דווקא כרשת חברתית וכאתר היכרויות פעיל למדי, במיוחד לגילאי 30 ומעלה. לקפה, המתבסס על הפלטפורמה הטכנולוגית של חברת דקס, לא היו מעולם כלים אמיתיים ליצירת רשת עסקית אמיתית, אך ריכז אליו עד מהרה עשרות אלפי משתמשים שבאו לחפש חברה וקהל קוראים לבלוגים אישיים במקום כלכלה.
לפי נתוני אלקסה, 69% מהנכנסים לאתר דה-מרקר כיום נכנסים למעשה לקפה, לעומת 19% בלבד לחלק החדשות של האתר. לפי נתוני גוגל, נכנסים לקפה מדי חודש כ-520 אלף משתמשים. נתון זה מחזק מאוד את דה-מרקר מבחינת רייטינג כללי, אך פוגע משמעותית בתדמיתו כאתר כלכלי-פיננסי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.