לקראת הנפקה בוול סטריט: די מדיקל תגייס 25 מיליון דולר בארה"ב

קבוצת האחזקות של חברות בתחום המכשור רפואי המתמחה בסוכרת מעריכה כי תשלים את ההצעה לציבור עד סוף המחצית הראשונה של 2010 ■ בכוונתה להשתמש בכספים להאצת החדרת מוצריה הבשלים לשיווק בעולם ולהמשך פיתוח

חברת די מדיקל , קבוצת האחזקות של חברות בתחום המכשור רפואי המתמחה בסוכרת, הודיעה הערב (ד') כי החלה בהכנות לקראת הנפקה בבורסה בוול סטריט, בה היא מבקשת לגייס 20-25 מיליון דולר. החברה מעריכה כי תשלים את ההצעה לציבור עד סוף המחצית הראשונה של 2010.

בכוונת החברה, שבניהול אפרי ארגמן, להשתמש בכספים שתגייס בעיקר להאצת החדרת מוצריה הבשלים לשיווק בעולם, להמשך פיתוח של יתר המוצרים שלה ולהון חוזר.

די מדיקל הודיעה כבר בסוף אוקטובר האחרון על כוונתה לגייס הון באמצעות הנפקה באחת מן הבורסות המובילות - AMEX, נאסד"ק או בורסת ניו יורק. בנובמבר, החברה השלימה גיוס של 12 מיליון שקל מתוך סבב הגיוס הפרטי שלה, שאמור להגיע להיקף של 17 מיליון שקל.

אם אכן יבוצע הגיוס, תהיה די-מדיקל הראשונה מבין חברות הביומד הצעירות שהונפקו מאז 2005 תחת החוק להנפקת חברות מו"פ, שנרשמת במקביל גם למסחר בארה"ב. בעבר דיברו על אפשרות כזו גם החברות ביוליין, קמהדע וביומדיקס, אך תנאי השוק בשנתיים האחרונות מנעו זאת.