קמפיין תנובה - הפרסומת המדוברת ביותר ברשת השבוע

Twisted Fly: כ-82% מהגולשים הביעו סנטימנט חיובי בקשר לפרסומת, ורבים מהם טענו כי היא "מקסימה ומעוצבת"

הפרסומת למיתוג החדש של תנובה,ממוקמת במקום הראשון בדירוג הפרסומות המדוברות. מנתוני חברת Twisted Fly עולה כי 82% מהגולשים אהבו את הפרסומת.

הפרסומת הינה חלק מקמפיין המיתוג מחדש של תנובה, כאשר הקונספט שעומד מאחורי הפרסומת הוא החוויות הנוסטלגיות הצרובות בזיכרונו של כל ישראלי ומייצגות עבורו את החוויה של "לגדול בבית ישראלי".

מחולל השיחה הראשון, שהיווה 82% מכלל השיחה ברשת, דן בסנטימנט החיובי של גולשים בנוגע לפרסומת. 72% חשבו כי הפרסומת מקסימה ומעוצבת נפלא. 17% אהבו את הקריינות בפרסומת (של דרור קרן), ו-11% אהבו את המוזיקה שבפרסומת.

מחולל השיחה השני, שהיווה 18% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסנטימנט השלילי של הגולשים בנוגע לפרסומת. 75% חשבו כי הקריינות בפרסומת אינה מתאימה ומקלקלת את הפרסומת. 25% חשבו כי הפרסומת קיטשית וצפויה.

במקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות ממוקמת הפרסומת של 012 סמייל, בכיכובם של אייל קיציס ויהורם גאון, עם 15% מהיקף השיחה.

למקום השלישי הגיעה הפרסומת לקליק בכיכובו של דודו ארז עם 13% מהיקף השיחה, את המקום הרביעי גרפה הפרסומת של טרה בכיכובו של מנשה נוי עם 12% מהיקף השיחה, ובמקום החמישי ממוקמת הפרסומת של "ידיעות אחרונות" עם 11% מהיקף השיחה אודות פרסומות ברשת.

11