המותג הפרטי של מחסני כמעט חינם יימכר בקרפור וטסקו

המוצרים יימכרו במחלקות המזון הכשר של הרשתות בארה"ב, פולין, קנדה, צרפת וגרמניה ■ רני צים, מבעלי הרשת: היקף ההכנסות מהפעילות צפוי לעמוד על 10 מיליון דולר בשנה

מוצרי המותג הפרטי של רשת מחסני כמעט חינם יימכרו בקרוב במדפי רשתות השיווק קרפור וטסקו.

המוצרים יימכרו במחלקות המזון הכשר של הרשתות בארה"ב, פולין, קנדה, צרפת וגרמניה. מדובר בקו מוצרי מזון שייכנס ל-20-30 סניפים בכל מדינה.

בין המוצרים שישווקו נמנים אבקות מרק, חומץ, מיץ לימון, דגני בוקר, עוגיות, וופלים, חטיפים מלוחים, בורקסים קפואים ועוד.

בנוסף ייכנס המותג הפרטי למחלקות הכשרות ברשתות טריפל (רשת שכונתית קטנה בצרפת) ו-afsoun, רשת בפולין.

לדברי רני צים, מבעלי הרשת, היקף ההכנסות מהפעילות צפוי להיות כ-10 מיליון דולר בשנה. המכירה תתאפשר בעקבות הסכם שחתמה בימים אלה הרשת עם שני ספקים שונים של הרשתות הבינלאומיות.

רשת מחסני כמעט חינם, שהוקמה בשנת 1997, נמצאת בבעלות האחים רני ועדי צים. הרשת מונה היום 20 סניפים. לאחרונה רכשה הרשת את סופרמרקט חביב בירקונים פתח-תקווה, והסניף המיתולוגי פועל גם הוא תחת המותג מחסני כמעט חינם.

לרשת מותג פרטי מפותח הפעיל במספר רב של קטגוריות, הכוללות דגני בוקר, חומרי ניקוי, חיתולים, שימורים, מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה ועוד.

בסך-הכל מחזיקה הרשת כ-1,300 מוצרים תחת המותג הפרטי. יצויין כי בחלק מהקטגוריות מגיע מכר המותג הפרטי של הרשת לשיעור של למעלה מ-40%.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988