מציאות מרשימת פברואר

מקבץ רעיונות להשקעה בעקבות רשימת המניות המומלצות של אופנהיימר

בית ההשקעות אופנהיימר פרסם אתמול את רשימת המניות המומלצת שלו לחודש פברואר. עברנו עליה ולהלן מספר מניות שעומדת מאחוריהן גם מוטיבציה טכנית לרכישתן. כמו שאופנהיימר אומרים על הרשימה, זה לא תיק, רק מקבץ רעיונות, כך נאמר אנחנו על מקבץ הבחירות שלנו. חלק מהמניות כלולות כמובן בתיק קניון המניות.

AEO מניית חברת האופנה האמריקנית נתמכת יפה מעל הממוצע הנע ל-150 יום ומעל תמיכה אופקית ויכולה לפרוץ למעלה. מהלך מעל 16.7 יסמן פריצה כזו ואם כך יהיה, ניתן יהיה לצפות לעליה משמעותית בהמשך.

BCO מניית חברת ברינקס עברה אצלנו בימי הזוהר ומאז שכחנו ממנה קצת. דובר אז על חברה שהביקוש לשירותיה ברחבי העולם צפוי לצמוח. המניה צנחה כמו שוד באור יום אבל באופנהיימר צופים צמיחה מחודשת בביקושים לשירותי החברה. מהלך מעל 26.1 דולר ילמד כי המניה נכנסת למהלך עליה. בשיאה הייתה 71.7 דולר.

DIS כשהיא קרובה לשיא של כל הזמנים, דיסני עדיין ערוכה להמשך עליה. תמיכה חזקה ב-30 דולר.

DVN המלצה מתחום האנרגיה. הגרף נראה אטרקטיבי כמו גרפים של מניות אנרגיה רבות ואנחנו מגדילים את החשיפה לסקטור בתיק קניון המניות. תמיכה מעל 69.5 דולר תאשר המשך עליה.

MSFT אופנהיימר ממשיכים להמליץ על מיקרוסופט אבל מהבחינה הטכנית מצבה לא ברור. מצד אחד מעל הממוצע הנע ל-150 יום. מצד שני, מתחת לממוצעים ל-89 ו-21 יום. מהלך מעל 29 דולר יחצה את הממוצעים הללו כלפי מעלה ויאשר מגמת עליה. רכש מעל 28 דולר והגנה מתחת ל-28 דולר זו אסטרטגיה סבירה.

SONC רשת מסעדות המזון המהיר שמקבלת המלצות רבות כך שכדאי לשים לב אליה. בקניון המניות נמצאת WEN ולאחרונה גם קראנו המלצה על DENN. המניות הללו באמת זולות כך שיכול להיות שיש משהו בהמלצות עליהן למרות שזהו לא ענף נוצץ. SONC נסחרת ברמת שפל ממנה היא צפויה לעלות לפחות לטווח הקצר.

SVVS מניה שנראה שמתבשלת לריצה למעלה. מהלך מעל 15.7 דולר יסמן כנראה את הזינוק. מומלצת בעקביות ברשימת ה-40 של אופנהיימר.

T בהתאם לטור קניון המניות מהיום, צריך קצת תחושת בטן בשביל להשקיע ב-T אבל אופנהיימר ממליצים בנחרצות, יש תמיכה מעל הממוצע ל-200 יום ואולי היא כמו קפיץ מתוח שישתחרר בקרוב.