פורשה "קאיין" החדש נחשף בתמונה ראשונה שדלפה לרשת

המפרטים טרם שוחררו, אולם אפשר לצפות לדגמי V8 ו-V6 בנזין, לדגם V8 טורבו דיזל משודרג וככל הנראה גם לגירסה היברידית בשלב מאוחר יותר, שתסייע לפורשה להפחית את הפליטה הממוצעת כנדרש עפ"י התקנות האירופיות

לצד הפולקסווגן טוארג החדש יוצג בתערוכת ז'נבה גם אחיו-לשלדה הפורשה קאיין החדש. מתמונה רשמית ראשונה, שדלפה לרשת, עולה שג'יפ-העל הגרמני החדש עבר שינויי מתכונת דומה לאלה של הטוארג. הוא נמוך יותר משמעותית, יושב על מפסק גלגלים רחב יותר ואיבד את המראה העגלגל לטובת פרופיל ספורטיבי "דחוס" ומושחז עם מעט מאד בליטות מרכב מעבר לגלגלים.

פורשה קאיין

פורשה מתכוונת להציע את הרכב עם שני "קיטים" של עיצוב כאשר דגם הטורבו (בתמונה) ייראה קרבי יותר עם כונסי אוויר ענקיים בחרטום ואילו הדגם הרגיל יצויד בחזית מתונה יותר.
כמו בטוארג, פורשה לא תציע כסטנדרט ביצועי שטח מתקדמים דוגמת מתלים מתרוממים, נעילת דיפרנציאלים וכדומה אלא רק במסגרת "חבילת שטח" אופציונאלית. זאת כדי לחסוך מאות קילוגרמים במשקל של הגרסה הבסיסית ובשל הניצולת הנמוכה של יכולות שטח כאלה בקרב הלקוחות.

המפרטים טרם שוחררו אולם אפשר לצפות לדגמי V8 ו-V6 בנזין, לדגם V8 טורבו דיזל משודרג וככל הנראה גם לגרסה היברידית בשלב מאוחר יותר, שתסייע לפורשה להפחית את הפליטה הממוצעת כנדרש על פי התקנות האירופאיות.