בזק בינלאומי השיקה כלי אינטרנטי המציע תכנים פרסונליים לבני-נוער

בעזרת הווידג'ט BJET יוכלו המשתמשים להגדיר באילו קטגוריות נושאיות הם מתעניינים - והאפליקציה החינמית תציע להם בהתאם אתרים רלוונטיים, לצד מכלול הטבות ומתנות מתחלפות וייעודיות

בזק בינלאומי השיקה היום (א') כלי אינטרנטי פרסונלי בשם BJET, הפונה לבני-נוער ומציע להם תכנים פרסונליים. למעשה מדובר בווידג'ט (תוכנת יישום זעירה היושבת על שולחן העבודה), שפותח בשיתוף חברת השיווק לצעירים Teenk, במטרה להציע לקהל בגילאי 13-18 תוכן רלוונטי.

לאחר הרשמה לשירות יוכלו המשתמשים להגדיר באילו קטגוריות נושאיות הם מתעניינים - והאפליקציה החינמית תציע להם בהתאם אתרים רלוונטיים, לצד מכלול הטבות ומתנות מתחלפות וייעודיות.

מסקרים שערכה בזק בינלאומי עולה כי בני-הנוער משקיעים כ-4 עד 5 שעות ביום בממוצע ברשת. עוד עולה מהסקרים כי כ-60% מבני-הנוער דיווחו כי הם מבלים את זמנם הפנוי באינטרנט, וכ-80% ציינו כי הם גולשים באינטרנט מעל לזמן שתכננו מראש.

עטרה ליטבק-שחם, סמנכ"לית השיווק בבזק בינלאומי, מסרה בתגובה: "בעידן של שווקים בוגרים, אך טבעי הוא להעמיק סגמנטציה. אנו מבינים כי בני-הנוער מהווים גורם מכריע בבחירת ספק האינטרנט בבית, ולכן בחרנו להשקיע בהם ולפתח מוצר המהווה מענה לצורך ולציפייה שלהם מהאינטרנט, כפי שהם הגדירו בעצמם. בני-הנוער נמצאים וחיים באינטרנט, וזה דורש מאיתנו להיות יצירתיים, חדשניים וקשובים לצרכים המשתנים שלהם - בפרט לאור החשיפה העצומה לכלים אינטרנטיים ואפליקציות שמתחרים על ליבם".

במהלך תקופת ההשקה תשתף בזק בינלאומי פעולה עם פורטל וואלה ועם הרשת החברתית שבבעלותה, מקושרים. שיתוף-הפעולה יבוא לידי ביטוי במיתוג משותף של האפליקציה ובשילוב תכנים ייעודיים מפורטל וואלה.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988