איש השיווק של פברואר: גיא פרוביזור, מנכ"ל ובעלי עדן טבע מרקט

התואר הוענק לפרוביזור עקב ההתרחבות של רשת המזון האורגני לרשת קמעונאית בפריסה ארצית בשנה החולפת

גיא פרוביזור, מנכ"ל ובעלים של רשת עדן טבע מרקט, נבחר על-ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של פברואר 2010.

התואר הוענק לפרוביזור בעקבות ההתרחבות של רשת המזון האורגני ומוצרי הבריאות לרשת קמעונאית בפריסה ארצית בשנה החולפת, על רקע המיתון במשק, ועל הגדלת נתח השוק והמודעות באופן כללי למוצרי בריאות ולמזון אורגני.

רשת עדן טבע מרקט הוקמה בשנת 2003 עם פתיחת הסניף הראשון באור-יהודה, ובהמשך רכשה רשת רבוע כחול את השליטה בה (51%) והיתה המנוף לצמיחתה.

במהלך השנה החולפת ביצעה הרשת תהליך התרחבות משמעותי כאשר פתחה 7 סניפים והפכה לרשת בפריסה ארצית, הכוללת היום 9 סניפים.