גיא פרוביזור, מנכ"ל ובעלים של רשת עדן טבע מרקט, נבחר על-ידי חברי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי לאיש השיווק של פברואר 2010.
התואר הוענק לפרוביזור בעקבות ההתרחבות של רשת המזון האורגני ומוצרי הבריאות לרשת קמעונאית בפריסה ארצית בשנה החולפת, על רקע המיתון במשק, ועל הגדלת נתח השוק והמודעות באופן כללי למוצרי בריאות ולמזון אורגני.
רשת עדן טבע מרקט הוקמה בשנת 2003 עם פתיחת הסניף הראשון באור-יהודה, ובהמשך רכשה רשת רבוע כחול את השליטה בה (51%) והיתה המנוף לצמיחתה.
במהלך השנה החולפת ביצעה הרשת תהליך התרחבות משמעותי כאשר פתחה 7 סניפים והפכה לרשת בפריסה ארצית, הכוללת היום 9 סניפים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.