סימני חולשה בת"א

חולשתו של ת"א 25 ניכרת באינדיקטורים הטכניים; קיים סיכוי להיפוך של פסגה כפולה

תבנית המסחר בתל אביב 25 מיום שלישי וגם הצצה לוול סטריט החלו לצייר תמונה שונה בהשוואה לתחזית שלנו להמשך עלייתו שלהמדד. הדברים היו נאמרים גם ללא קשר למסחר בוול סטריט מיום שלישי ויכול להיות שגם לא יהיה קשר בהמשך, זאת למרות שירידות השערים בוול סטריט בוודאי מחזקות כל סימן דובי מקומי.

החולשה של תל אביב 25 ניכרת בעיקר על האינדיקטורים הטכניים: הסטוכסטיק פנה למטה, ה-RSI פנה למטה מתחת ל-70 וגם ה-MACD מראה חולשה. המשמעות היא שיש לקחת בחשבון תבנית היפוך של פסגה כפולה שתתחיל ב-1,180. זאת כאמור על פי נתוני יום ג'. בזמן קריאת עדכון זה התמונה יכולה להיות ברורה הרבה יותר.

מהלך מעל 1,181 ותמיכה מעל הרמה הזו ילמדו כי מגמת העליה תקפה ויישרו איתה את האינדיקטורים הטכניים. מהלך מתחת ל-1,165 יאשר תפנית כלפי מטה ואת תחילתה של הפסגה הכפולה. התחתית של הפסגה הכפולה ומבחנו של היפוך המגמה, אם יתחיל להתקיים, היא 1,120. התמיכה החשובה מעל 1,120 היא 1,140.

ביום שלישי בערב אנחנו רואים אזור של 16 נקודות של אי ודאות. זהו האזור 1,165-1,181. סביר שיתרחש מהלך משמעותי בכיוון היציאה ממנו כאשר האינדיקטורים מטילים ספק בדבר האפשרות ליציאה כלפי מעלה, אפשרות שנראתה סבירה יותר בתחילת שבוע המסחר.

תהיה תמיכה?

ביום ראשון התייחסנו ל-4 מניות שנמצאו במצב רכש. נעדכן היום לגבי התפתחות המגמה שלהן:

נייס : עדיין לא יצאה מהשרוול 11,394-11,618 אבל סיכויה לצאת כלפי מעלה גבוהים מסיכוייה לרדת כך שהיא עדיין במצב רכש.

לאומי : עוד לא ברור כל כך מה קורה איתה. על הגרף היא עוד במסלול של העליה אבל האינדיקטורים מגלים את סימני העיפות של תל אביב 25. המבחן הוא תמיכה מעל 1,622. תמיכה תשמר מגמת עליה. ירידה מתחת תשבור אותה.

גזית גלוב : ממשיכה לבסס מגמת עליה ותמיכה מעל 3,900. מדובר במגמת עליה ארוכת טווח.

אלביט הדמיה : עדיין במתחם של עליה. המבחן הוא מבחן תמיכה ב-8,950. תמיכה תשמר את המומנטום החיובי. ירידה מתחת תערער אותו במידה משמעותית.