גל עזיבות: 4 מנהלי קריאייטיב הודיעו במקביל על פרישתם

הפורשים הם קרן קיי, מנהלת הקריאייטיב הראשית של גלר-נסיס; ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור-אבנון-עמיחי; גיא גורן, סמנכ"ל קריאייטיב ובעל מניות בפוגל-אוגילבי; ועד נוי, סמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן

תחום הקריאייטיב של ענף הפרסום עובר בימים אלה טלטלות מפתיעות בכל הקשור לבכירים בענף: ל"גלובס" נודע כי 4 סמנכ"לים בכירים במשרדי פרסום מהגדולים בשוק הודיעו בימים אלה על פרישה מתפקידם.

הפורשים הם קרן קיי, מנהלת הקריאייטיב הראשית של גלר-נסיס; ניר לבני, סמנכ"ל קריאייטיב בשלמור-אבנון-עמיחי; גיא גורן, סמנכ"ל קריאייטיב ובעל מניות בפוגל-אוגילבי; ועד נוי, סמנכ"ל הקריאייטיב בזרמון-גולדמן.

יש לציין כי גם יד-ימינה של קרן קיי בגלר-נסיס, זאב גנני, פורש מהמשרד. קיי, ששימשה בעבר כסמנכ"ל קריאייטיב בפובליסיס-אריאלי, חזרה לתפקיד מנהלת קריאייטיב ראשית של גלר-נסיס לפני כשנה על רקע שינויים שנערכו בארגון במסגרת המיזוג שבין פובליסיס-אריאלי לגלר-נסיס. קיי החלה את דרכה בקשר בראל (כיום מקאן-אריקסון), משם עברה לרבן-גולני, ואחר-כך עזבה לתקופה את ענף הפרסום לטובת תפקיד מנהלת מחלקת הפרומו בערוץ 10. בהמשך היא חזרה למקאן-אריקסון כמנהלת קריאייטיב ומשם עברה לגלר-נסיס, שם שימשה כמנהלת הקריאייטיב ב-3 השנים האחרונות.

יאיר גלר אישר את הידיעה ומסר כי רוני שניידר, מנהל הקריאייטיב של פובליסיס ישראל, יחזור לנהל את הקריאייטיב של גלר-נסיס, וכי בשלב לא מחפשים מחליף.

פרישה מפתיעה לא פחות היא של גיא גורן, סמנכ"ל הקריאייטיב של משרד הפרסום פוגל-אוגילבי, שגם מחזיק ב-10% ממניות המשרד. גורן גויס לפוגל-אוגילבי כסמנכ"ל קריאייטיב בשנת 2005 ונחשב לקרוב מאוד למייסד דוד פוגל. קודם להצטרפותו לפוגל-אוגילבי שימש גורן כסמנכ"ל הקריאייטיב של ראובני-פרידן. במסגרת תפקידיו בראובני-פרידן ניהל כמה מתקציבי הפרסום הגדולים בענף, ביניהם פרטנר, 012 קווי זהב, שטראוס-עלית ועוד.

גורן מסר בתגובה: "לאחר שצברתי ניסיון של 15 שנה כפרסומאי, מתוכם 10 שנות ניהול, אני מרגיש כי האתגר הבא עבורי אינו יכול להסתכם בפיצוח קריאייטיבי של קמפיין זה אחר".

ניר לבני, שעוזב של שלמור-אבנון-עמיחי, התחיל לעבוד במשרד לפני 7 שנים בתפקיד קופי והתקדם עד לעמדת מנהל קריאייטיב. לאחר מכן עבר לגיתם ואדלר וחזר לקדנציה נוספת של 4 שנים בשלמור. בשלב זה מסתמן כי לבני לא יצטרף למשרד פרסום אחר וכי הוא יוצא לדרך עצמאית.

גדעון עמיחי מסר בתגובה: "ללבני היתה תרומה נהדרת למשרד. הוא איש אהוב ומלא פעלים. אולי תהיה לו בעתיד קדנציה שלישית במשרד".

כאמור, שינויים צפויים גם בזרמון-גולדמן, שרק בסוף 2009 קלטו את עד נוי כסמנכ"ל קריאייטיב.