מזור מזנקת ב-7.5%: התקדמות במערכת ההדמיה הממוחשבת

השלימה בהצלחה 40 ניתוחים במערכת ה-C-Insight ■ החברה בוחנת אפשרויות לחתימה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לצורך שיווק והפצת מערכת

חברת מזור טכנולוגיות , העוסקת בפיתוח מכשור רפואי בעבור ניתוחים כירורגיים מונחי הדמיה, השלימה בהצלחה 40 ניתוחים במערכת ההדמיה הממוחשבת שפיתחה, מערכת ה-C-Insight. מניית מזור קופצת ב-7.5%.

תוצאות ההדמיה התלת ממדית נבדקו והוערכו על ידי צוות מנתחים בכיר בבית החולים הדסה בירושלים, בראשות פרופ' מאיר ליברגל מנהל המערך האורטופדי של בית החולים, פרופ' יורם מושיוב סגנו, ד"ר יורם וייל וד"ר אמל חורי, והוגדרו כבעלות ערך קליני מהותי וכבעלות השפעה על יכול קבלת החלטות טובה יותר ובהתאמה גם על משך ההחלמה הקלינית של המנותח.

על-פי חוות הדעת של המומחים, המידע המופק ממערכת ה-C-Insight משרת את הרופאים המנתחים בקבלת החלטות מהותיות במהלך הניתוח, דוגמת תיקון או שינוי מיקום של שתלים או שברים, ואף עשוי למנוע את הצורך בניתוחים חוזרים. צוות הרופאים והחוקרים של הדסה מתכוון להמשיך ולהשתמש במערכת ה-C-Insight.

בהתבסס על התוצאות החיוביות שהושגו עד כה, החליטה מזור להמשיך בפעילות המסחור של הטכנולוגיה והיא תגייס בקרוב מנהל מערך מכירות למוצר ה-C-Insight בארה"ב. במקביל, בוחנת מזור אפשרויות לחתימה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לצורך שיווק והפצת מערכת ההדמיה הממוחשבת.

מנכ"ל מזור, אורי הדומי, מציין כי "אנחנו גאים מאוד בתוצאות שהשיגה מערכת ה-C-Insight ב-40 ניתוחים ובכוונתנו לפעול כעת כדי להבטיח את שיווקה המוצלח של המערכת בעולם. במרבית הניתוחים האורטופדים המתבצעים כיום קיימת אפשרות לאימות תוצאות הניתוח בעזרת מערכות הדמיה דו-ממדיות בלבד. יתרונה הגדול של מערכת ה-C-Insight הינו בהיותה מערכת תוכנה שמשתמשת בנתונים המופקים ממערכות הדמיה קיימות בחדר הניתוח ומאפשרת שימוש חסכוני במערכות הישנות לטובת הפקת הדמיה תלת ממדית. בשיטה זו חוסכת המערכת של מזור לבית החולים את הצורך לרכוש מכונות הדמיה חדשות ויקרות בהרבה או לבצע השקעה בבניית תשתיות חדשות".

עוד אמר הדומי, "להערכתנו, מדובר במוצר העונה בצורה מיטבית על דרישות בתי החולים להפחתת עלויות הרכש, וזאת מבלי לפגוע באיכות וברמת ההדמיה הנדרש לצורך הניתוח וקבלת ההחלטות הקליניות. הואיל ומחיר המערכת של מזור זול משמעותית לעומת המחיר של מערכות תחרותיות המצויות כיום בשוק, ה-C-InSight עשוי להפוך למוצר אטרקטיבי לבתי חולים".