תקציב הפרסום של רשות הטבע והגנים יוצא למכרז

התקציב טופל עד כה ע"י גיתם BBDO ■ הרשות הזמינה את באומן-בר-ריבנאי, שלמור-אבנון-עמיחי, גיתם BBDO, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וזרמון-גולדמן להשתתף במכרז ■ היקף התקציב ב-2009 היה כ-800 אלף דולר

רשות הטבע והגנים פנתה לרוב משרדי הפרסום הגדולים בהצעה להשתתף במכרז על תקציב הפרסום שלה - כך נודע ל"גלובס". מדובר במשרדים באומן-בר-ריבנאי, שלמור-אבנון-עמיחי, גיתם BBDO, יהושע TBWA, ראובני-פרידן וזרמון-גולדמן. המשרדים אמורים להחליט עד סוף אפריל אם בכוונתם להשתתף במכרז.

על רשות הגנים והטבע חל חוק חובת המכרזים, אליו כפוף כל גוף ממשלתי וציבורי. במכרז האחרון זכה משרד הפרסום גיתם BBDO, שמחזיק בתקציב מאז.

הרשות אינה נחשבת למפרסם גדול, אך מדי פעם היא מקבלת "תגבור" ממשרדי הממשלה שנותנים לתקציב נפח נוסף.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2008 עמד היקף הפרסום של הרשות על כ-2 מיליון דולר במחירי מחירון, שמשמעותם כ-600 אלף דולר; וב-2009 עמד ההיקף על 2.6 מיליון דולר - כמעט 800 אלף דולר במחירים ריאליים.

לשני המשרדים הגדולים ביותר - מקאן-אריקסון (שאיננו יכול לטפל בתקציב בשל ניגוד אינטרסים עם תקציב קק"ל) ואדלר-חומסקי (שטיפל בקק"ל עד לאחרונה) - לא נעשתה פנייה.

רויטל בן-יהודה, סמנכ"ל השיווק של רשות הטבע והגנים, אישרה את הידיעה.