לסקר מחזיר לרודב: "בזק מקבלת את השירות הטוב ביותר"

בעקבות הפרסום ב"גלובס" מתגברת מלחמת תשתיות התקשורת ■ בשבוע שעבר האשימו בכירים בבזק את חברת החשמל בעיכוב הקמת רשת ה-NGN ■ לסקר מגיב להאשמות: "בזק צריכה להתנצל; ההתקפה של בזק פגעה במוטיבציה של עובדינו"

"אני מקווה שבזק יתנצלו על האמירות שלהם נגד חברת החשמל, או לפחות שימצאו את הדרך להעמיד דברים על דיוקם. אני מניח שהכניסה שלנו לתחום התקשורת היא חלק מהעניין, אבל זו עובדה שהם יצטרכו להתמודד איתה", כך אמר היום (א') עמוס לסקר, מנכ"ל חברת חשמל, בעקבות ההתקפה של בכירים בבזק את חברת החשמל. כפי שפורסם ב"גלובס" בשבוע שעבר, בזק האשימה את חברת החשמל בעיכוב פריסת רשת התקשורת החדשה של בזק, ה-NGN.

לסקר אמר כי חברת החשמל יוצאת מכליה על מנת לתת לבזק שירות: "בדקתי אישית, וראיתי שמתוך מאות בקשות שלהם לחיבור ארונות נתקלנו בשמונה מקרים בודדים שבהם היה עיכוב מסוים. מינינו פרויקטור לטובת הפרויקט של בזק, הקמנו צוות ייעודי ואנחנו נותנים להם את השירות הטוב ביותר. בדיעבד, ייתכן שאף פגענו בלקוחות אחרים כדי לעזור לבזק. אנחנו עוקבים מדי שבוע אחר הביצוע, ומוציאים ריכוז שבועי של מה בוצע ומה לא".

"ההתקפה יצרה בעיה"

לסקר הוסיף כי הוא נפגש עם מנכ"ל בזק, אבי גבאי, וכי כל הערותיו טופלו. "בזק מקבלת שירות לעילא ולעילא. ההתקפה שלהם יצרה בעיה הפוכה - המוטיבציה של העובדים בפרויקט ירדה. אנחנו רואים חשיבות גדולה בפרויקט ה-NGN ונדאג שיקודם", אמר לסקר.

חברת החשמל גם הציגה את סיכומי הפגישות עם סמנכ"ל כלכלה בבזק, יובל קינן, ואנשי הקשר שלה כדי להמחיש את טיב שיתוף הפעולה והשירות לבזק. אשר דהן, סמנכ"ל שירות הלקוחות בחברת החשמל, אף הורה אישית להנהלת החטיבה לעשות כל שניתן על מנת לקדם את פרויקט ה-NGN.

כזכור, יו"ר דירקטוריון בזק, שלמה רודב, אמר בשיחה עם "גלובס" שהוא בעד קידום התחרות, וכי אין לו כל התנגדות לכניסתה של חברת החשמל לשוק התקשורת כל עוד מדובר בכניסה על בסיס כלכלי. כלומר שלא יהיה סבסוד צולב בין פעילות החשמל שלה לבין הפעילות בתחום התקשורת. רודב המשיך ואמר שהוא אינו חושש מחברת החשמל, אך בהמשך הביע אכזבה מכך שהיא מעכבת חיבור של ארונות תקשורת של בזק לחשמל.

בכך טען רודב כי בזק יכולה להשלים את פריסת רשת ה-NGN מהר יותר אם חברת חשמל היתה מזדרזת בחיבור הארונות לחשמל.

לסקר אמר כי "ייתכן שקצפה של בזק יצא בשל אירוע ממוקד שבו הפרויקטור נפצע ולא היה זמין למשך כמה ימים, אך זה לא משהו שמעכב פרויקט בסדר גודל כזה. לכן אני באמת לא מבין מדוע הם יצאו בהתקפה הזו. אני מתכוון להוציא להם מכתב שיציג את הנתונים כמו שהם, ולדרוש שימצאו את הדרך להתנצל".

מבזק לא נמסרה תגובה.