סולטן ודנקנר במו"מ עם נמרודי על רשיונות "שרה" ו-"מירה"

רק אתמול דווח כי הכשרת הישוב של נמרודי התקשרה בהסכם עקרונות לרכישת 95.5% מזכויות ההשתתפות ברשיונות הימיים מידיי פטרומד בתמורה ל16 מ' ד' ■ הכשרת הישוב מצויה במו"מ עם משקיעים נוספים

יום לאחר שדיווחה הכשרת הישוב כי התקשרה בהסכם עקרונות לרכישת 95.5% מזכויות ההשתתפות ברשיונות הימיים "שרה" ו-"מירה" מידיי חברת פטרומד בתמורה ל-16 מיליון דולר כאשר עיקר התשלום הינו עבור סקרים סייסמים שנעשו ברישיונות, מודיעות היום הכשרת הישוב שבשליטת עופר נמרודי ומודיעין, בה מחזיקים בשליטה צחי סולטן ונוחי דנקנר באמצעות קונצרן IDB, כי הן מנהלות משא ומתן לרכישת זכויות ההשתתפות באותם רשיונות המצויים כ-40 ק"מ מערבית לחדרה וסמוכים לרשיון "דלית" של קבוצת דלק וישראמקו, המכילה כ-14.2 BCM.

בהכשרת הישוב ציינו בפני "גלובס" כבר אתמול כי במידה שהיא תממש את זכותה לרכוש את הזיכיונות, בכוונתה לעשות זאת יחד עם שותפים.

הכשרה מגבשת קבוצה הכוללת גם את היזמים משה הרשברג והאחים לוי ומנדל מוצ'קין, אשר חתמו לאחרונה על מזכר הבנות לרכישת השליטה בחברת מטיס קפיטל של אמנון ברזילי ומוני הראל תמורת עשרות מיליוני שקלים. הכשרת הישוב קיבלה גם פנייה משותפות מודיעין, הנמצאת בשליטת צחי סולטן ואי.די.בי, להיכנס כשותפה ברישיון וכאמור היום פרסמו השתיים כי הן מצויות במו"מ.

נציין כי בתקופה האחרונה נקלעה פטרומד לקשיי מימון, והיה חשש שלא תוכל לעמוד בתוכניות העבודה של שני הרישיונות, ואלה יישללו ממנה. כך נשלל לאחרונה מפטרומד היתר החיפושים "בנימין", הצמוד לרישיונות "שרה" ו"מירה", לאחר שהחברה לא עמדה בתוכנית העבודה שמסרה עם קבלת היתר החיפושים.