בראש דירוג הפרסומות המדוברות ברשת ניצבת השבוע הפרסומת של רשת מגה בול, באמצעות מקאן-אריקסון, שחוללה השבוע 34% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.
בפרסומת, בכיכובו של אברי גלעד, מוצגת השוואה של סל מוצרים זהה, שנקנה במקביל ברשת מגה בול וברשת שופרסל.
3 נושאים שימשו כמחוללי השיחה העיקריים על הקמפיין ברשת השבוע. מחולל השיחה הראשון, שהיווה 51% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסוגיית אמינות ההשוואה בין רשתות השיווק. 79% מהגולשים חשבו כי ההשוואה אינה אמינה, כאשר בין היתר נטען כי המוצרים שנבחרו להשוואה נבחרו באופן מגמתי, וכי המוצרים שנקנו לא היו בהכרח של אותם היצרנים. 12% מהגולשים חשבו כי ההשוואה אמינה ו-9% מהגולשים היו ניטרליים.
מחולל השיחה השני, שהיווה 28% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסנטימנט הגולשים בנוגע לפרסומת. 72% מהגולשים הביעו סנטימנט שלילי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת לא אמינה, המשחק בה מוגזם ואופן ההצגה אינו הוגן.
28% מהגולשים הביעו סנטימנט חיובי בנוגע לפרסומת, כאשר בין היתר נטען כי הפרסומת משכנעת וגורמת לצרכן לחשוב היכן כדאי לו יותר לקנות.
מחולל השיחה השלישי, שהיווה 22% מכלל השיחה על הפרסומת ברשת, דן בסוגיית חוקיות הפרסומת. 64% מהגולשים חשבו כי אופן הצגת ההשוואה שמגה בול עושה בפרסומת הינו חוקי, בעוד ש-36% חשבו כי השימוש בהשוואה אינו הוגן.
במקום השני בדירוג הפרסומות המדוברות ניצבת הפרסומת של הבנק הבינלאומי עם 12% מהיקף השיחה ברשת אודות פרסומות.

44
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.