שרי אריסון מגיעה לרדיו - HOT תשדר את תחנת "מהות החיים"

היום תעלה באופן בלעדי ב-HOT MUSIC תחנת הרדיו האינטרנטית "מהות החיים" של קבוצת אריסון ■ התחנה תעלה במסגרת ערוצי הרדיו המשודרים בערוץ 87

שרי אריסון מגיעה ל-HOT. היום (ג') תעלה באופן בלעדי ב-HOT MUSIC תחנת הרדיו האינטרנטית "מהות החיים" של קבוצת אריסון. התחנה תעלה במסגרת ערוצי הרדיו המשודרים בערוץ 87.

"מהות החיים" היא תחנת רדיו לתועלת הציבור, שפועלת למען הקהילה וללא כל מטרת רווח - אין ברדיו פרסומות או נותני חסות. במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, משדר הרדיו מוזיקה ותוכניות ומהווה ערוץ תקשורת איכותי ומעורר מחשבה, אשר מציע אלטרנטיבה לתקשורת הקיימת ומעניק למאזינים מבט שונה על נושאים יומיומיים במגוון תחומים, כגון אקטואליה, תרבות, עסקים, יחסים, מודעות, סגנון חיים ועוד.

רצועות השידור לאורך היום כוללות תוכניות בוקר עם מגישים מתחלפים: ליאת רגב מנתחת את האקטואליה היומית מזווית של התבוננות פנימה דרך האירועים שקורים בחוץ; קינן רבינו, מנכ"ל "רוח טובה", נוגע בסוגיות חברתיות עם דגש על מעורבות ויוזמה; אילת מידן ומרב סימן-טוב עוסקות בתרבות ויצירה מנקודת-מבט מעמיקה ומעוררת השראה; ואילו דליק ווליניץ ונעמה אושרי מביאים את הזווית הבודהיסטית ליומיום שלנו.

בנוסף, לאורך שעות היום ישודרו תוכניות מוזיקה עם יוצרים מקומיים שישלבו גם אמירה אישית: עמיר לב, יוסי בבליקי סולן להקת "פונץ'", בועז כהן (88FM), אורי בנקהלטר (106FM - קול הקמפוס), יאיר דלאל, דרור שוסטק ועוד.

בשעות הערב ישודרו תוכניות ייחודיות כגון "כשהרוח והחומר נפגשים" - תכנית בה מארחת אורית מרום אנשי עסקים בכירים במשק לשיחה על תפיסת העסקים של "העולם החדש", "האקדמיה של הרוח"- תוכנית שעוסקת ברוחניות מזווית אקדמית ומחקרית, תוכנית חינוך, תוכנית על יחסים וזוגיות ועוד.

לאורך היום ובסוף השבוע תשודר בתחנה מוזיקה ממגוון עולמות מוזיקליים, כגון פאנק, סול, רוק, ישראלי ומוזיקת עולם שיוצרת אווירה חיובית ומותאמת לקצב של שעות היום, כשהדגש הוא על הטקסט, התוכן והעומק.

במקביל תעלה היום ב-HOT MUSIC, תחנת הרדיו "רדיו רדיסין" - רדיו אינטרנטי בשפה הפרסית, ראשון מסוגו בישראל. "רדיו רדיסין" פונה לקהל דוברי הפרסית, בעיקר בקרב העדות הפרסית, הבוכרית והאפגאנית.