רשת ללין פורצת לחו"ל: תקים 30 סניפים בבריטניה

חברת Brand Empire הבריטית תישא בכל ההשקעה בהקמת החנויות בהיקף 30 מיליון דולר ■ מדובר בשלב ראשון בתוכנית עסקית, לפיה בתוך 4 שנים תפתח הרשת 400 סניפים ברחבי העולם, בין היתר בסן-פרנסיסקו

רשת ללין לטיפוח הגוף עושה פריצה משמעותית ראשונה לחו"ל: הרשת חתמה על הסכם עם חברת Brand Empire הבריטית, ולפיו תקים החברה הבריטית רשת של 30 סניפים במדינה, בהשקעה של 30 מיליון דולר.

הרשת תפעל במודל של זכיינות. הסניף הראשון יוקם בחודש אפריל הקרוב, ועד סוף 2010 תמנה הרשת 5 סניפים בבריטניה.

בעקבות ההסכם תסגור ללין 3 סניפים בהם היא מחזיקה היום בלונדון, המופעלים על-ידי זכיינית מתוקף הסכם עבר.

"פוקס רואה בללין פוטנציאל למנוע צמיחה בשנים הבאות", אומר מנכ"ל פוקס, הראל ויזל, המחזיקה במחצית ממניות החברה. יתרת המניות מוחזקת בידי מירב כהן ורויטל לוי-צוברי שייסדו את הרשת.

עבור ללין מדובר בפריצת-דרך משמעותית. Brand Empire היא חברה-בת של תאגיד הנדל"ן הענק Land Securities, הנסחר בבורסה בבריטניה לפי שווי של 8.7 מיליארד ליט"ש. התאגיד הינו הבעלים של 40 קניונים בבריטניה.

ההסכם עם רשת ללין הוא חלק מתהליך של כניסת התאגיד לתחום הקמעונאות באופנה והתחומים נושקים לה. כך, למשל, תקים החברה הבריטית רשת חנויות של מותגי האופנה וההלבשה התחתונה Women's Secret ו-Springfield של התאגיד הספרדי Cortefiel.

בהתאם להסכם שנחתם בין הצדדים, הזכיין הבריטי יישא במלוא עלות הקמת הרשת ויפעיל אותה באמצעות מנהל מותג מקצועי וצוות מקומי. הזכיין מתחייב להקים 30 סניפים בתוך 5 שנים.

כפי שחשפה השבוע השותפה מרב כהן בראיון לליידי "גלובס", ללין תפתח חנויות גם בסן-פרנסיסקו בארה"ב, בסרביה וברוסיה. על-פי התוכנית העסקית של החברה, בתוך 4 שנים תמנה ללין 400 חנויות ברחבי העולם.

רשת ללין בישראל מונה 53 סניפים. ב-9 החודשים הראשונים של 2009 עמד מחזור המכירות של הרשת על 51 מיליון שקל, שהניבו רווח תפעולי של 8 מיליון שקל (16% מהמכירות). עד סוף השנה הנוכחית תפתח הרשת 7 סניפים נוספים בארץ. בין היתר ייפתחו סניפים בסינמה סיטי בראשון-לציון, בכפר-גנים בפתח-תקווה, בקריית-שמונה ובצמרות בשרון.

באחרונה הרחיבה ללין את פעילותה גם לקטגוריית הלבשת הפנאי (LOUNGE WEAR).