קוקה-קולה משקיעה 10 מיליון שקל בפעילות לפסח

הפעילות כוללת עיצוב של פחית או בקבוק קולה עם תמונה אישית

חברת קוקה-קולה יוצאת בפעילות נרחבת לקראת חג הפסח הכוללת עיצוב של פחית או בקבוק קולה עם תמונה אישית.

החברה תשקיע בפעילות בשטח ובאינטרנט 10 מיליון שקל.

אלון זמיר, סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל, מסר כי "הפרויקט של קוקה-קולה לחג הפסח מאפשר לכלל הצרכנים להשתתף בחוויית מותג מרגשת ולקחת חלק בעיצוב אישי של המוצר האהוב עליהם".