קדילק מתרחבת: משדרגת נוכחות בשוק רכבי הפרימיום בישראל

המותג יציג בתערוכת "אוטומוטור" את חידושי 2010 ■ הדגם הראשון הוא גירסת הספורט של קדילק CTS, שכינויו CTS-V ■ המחיר המשוער טרם פורסם, אולם הרכב צפוי להתמודד מול אאודי Q7, טוארג החדש ושות'

המותג קדילק מבית UMI מתכונן לשדרג משמעותית את נוכחותו בשוק רכבי הפרימיום בישראל בשנה הקרובה ויציג בתערוכת "אוטומוטור" המתקרבת את חידושי 2010. הדגם הראשון הוא גרסת הספורט של הקדילק CTS, שכינויו CTS-V.

קדילק ה-SRX
 קדילק ה-SRX

לדגם יש מנוע V8 עם הגדשה שמייצר לא פחות מ-556 כ"ס ומזניק את המכונית מעמידה ל-100 קמ"ש בפחות מ-4 שניות, בדרך ל-280 קמ"ש. המנוע מבוסס על הקורבט וללקוחות תוצע בחירה בין תיבה אוטומטית עם שש מהירויות או תיבה ידנית. המחיר טרם פורסם והשיווק יחל ברבעון השני. במהלך השנה יצטרף למבחר גם רכב הכביש-שטח של קדילק ה-SRX, שעבר לאחרונה חידוש מקיף.


קדילק CTS, שכינויו CTS-V
 קדילק CTS, שכינויו CTS-V

הרכב, שעד כה הגיע לארץ רק בייבוא אישי, נמתח לאורך 483 ס"מ על בסיס גלגלים באורך 281 ס"מ. הוא מגיע כסטנדרט עם חישוקי אלומיניום מוברש בקוטר 20 אינץ' וצמיגים רחבים ותא נוסעים מפואר. בישראל הוא יוצע עם מנוע V6, בנפח 3 עם הספק של 265 כ"ס ותיבה אוטומטית. המחיר המשוער טרם פורסם אולם הרכב צפוי להתמודד מול אאודי Q7, טוארג החדש ושות'. בהמשך השנה מתוכננת להגיע גם ה-CTS קופה החדשה.