ביו ויו מזנקת 36% בעקבות פרסום דוחות חזקים ל-2009

החברה רשמה רווח נקי של 1.1 מליון שקל בשנת 2009 לעומת הפסד של 1.6 מיליון שקל בשנת 2008 ■ המנכ"ל שוויבל: "למרות המשבר הצלחנו להגדיל את מכירות מוצרי החברה תוך כדי הפחתת עלויות והגדלת הרווחיות וזאת מבלי לפגוע ביעדים העסקים"

חברת ביו ויו , העוסקת במחקר ופיתוח, ייצור, שיווק ומכירה של מערכות ממוחשבות לזיהוי תאים חריגים במגוון תחומים ובפיתוח בדיקות חדשות לגילוי סרטן, דיווחה הבוקר (ה') על תוצאות שיא בשנת 2009.

בעקבות התוצאות החזקות מזנקת מניית החברה ב-36% במחזור ענק.

החברה רשמה רווח נקי של 1.1 מליון שקל בשנת 2009 לעומת הפסד של 1.6 מיליון שקל בשנת 2008. זו השנה הראשונה בתולדותיה, בה מציגה החברה רווח בשורה התחתונה.

הכנסות החברה בשנת 2009 עמדו על 22.5 מיליון שקל, גידול של יותר מ- 21% לעומת שנת 2008. הגידול בהכנסות נובע מגידול בפעילות השוטפת ומגידול במכירות מוצרי הקצה של החברה. הרווח מפעולות רגילות של החברה בשנת 2009 הסתכם ביותר מ- 1.9 מיליון שקל לעומת הפסד של כ-800 אלף שקל בשנת 2008.

שווי השוק של החברה עומד על כ-16 מיליון שקל כך שהיא נסחרת כיום במכפיל היסטורי של כ-16 בלבד והיא למעשה אחת מחברות הביומד הבודדות בארץ שעברה לרווחיות.

אלן שוויבל, מנכ"ל ביו ויו אמר לאחר פרסום הדוחות כי "אנחנו מרוצים מאד מתוצאות החברה בשנת 2009. למרות המשבר הכלכלי העולמי, הצלחנו להגדיל את מכירות מוצרי החברה תוך כדי הפחתת עלויות והגדלת הרווחיות וזאת מבלי לפגוע ביעדיה העסקים. כמו כן, החברה שמרה על תזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת".

שוויבל המשיך וציין כי החברה ממשיכה במאמציה הרבים לקידום פיתוח הבדיקה לגילוי מוקדם של סרטן הריאה ושיתוף הפעולה עם קלאריינט (סימול: CLRT) . "לחברת Clarient היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה עם מוסדות אקדמיים וחברות פורצות דרך, לפיתוח בדיקות אונקולוגיות חדשניות תוך שימוש ב-Biomarkers . אנו מרוצים שחברה זו הינה השותף הראשון לפיתוח בדיקה המבוססת על הטכנולוגיה של ביו ויו. אנו מאמינים כי שיתוף הפעולה זה יעזור להשלמת הפיתוח והמסחור של הבדיקה על ידי ערוצי הפעילות המבוססים של Clarient".