חבס רכשה קרקע בקיסריה: מתכננת בניית יח"ד נופש ומסחר

תעמיד לחברה הנרכשת, הלוואת בעלים בסכום של כ- 55 מיליון שקל, המהווה, בשלב זה, את כלל השקעתה של החברה בעסקה ■ בהתאם לתב"ע קיימת, על המקרקעין ניתן לבנות כ- 186 יח"ד נופש ושטחי מסחר נלווים

קבוצת חבס נכנסת לפעילות בקיסריה. ביום חמישי חתמה חבס על הסכם, בדרך של הקצאת מניות, לרכישת 85% מהזכויות בחברה פרטית, אשר הינה בעלת זכויות החזקה וזכאית להירשם כבעלים של קרקע פנויה בשטח של כ-27.7 דונם המצויה בקיסריה.

בהתאם לתב"ע קיימת, על המקרקעין ניתן לבנות כ- 186 יח"ד נופש ושטחי מסחר נלווים. בעלי המניות הנוכחיים, יחזיקו ב - 15% מהונה המונפק והנפרע של החברה הנרכשת, לאחר העיסקה.

כחלק מההסכם, החברה לקחה על עצמה את מלוא ההתחייבויות הכספיות בקשר למקרקעין ולצורך הוצאתו אל הפועל וביצועו של פרויקט אשר יוקם, והיא תעמיד לחברה הנרכשת, הלוואת בעלים בסכום של כ- 55 מיליון שקל, המהווה, בשלב זה, את כלל השקעתה של החברה בעסקה. ניהול החברה הנרכשת והפרויקט אשר עתיד להיבנות על המקרקעין, יבוצעו באופן בלעדי על ידי חבס ועל סמך שיקול דעתה הבלעדי.

אייל רגב, מנכ"ל קבוצת חבס, מסר: "אנו מאמינים כי ישנו פוטנציאל גדול מאד בקיסריה בכלל ובמגרש הזה בפרט, בין היתר לאור מיקומו הייחודי. קבוצת חבס תפעל באמצעות הידע, הניסיון והיכולות שלה, לפתח על קרקע זו פרויקט יזמי מוצלח נוסף."