רשת מוצרי החשמל א.ל.מ - המותג המושקע ביותר בפרסום השבוע

חשמל באוויר: אווירת הקניות לפסח מגבירה את הקרבות בשוק החשמל וברשתות השיווק ■ רשת א.ל.מ השקיעה בפרסום השבוע כ-2.1 מיליון שקל ■ שופרסל השקיעה השבוע כ-2 מיליון שקל, ושופרסל דיל - כ-1.5 מיליון

חג הפסח ורשתות מוצרי החשמל תמיד הלכו יד ביד. ליל הסדר והמפגש המשפחתי טומנים בחובם פוטנציאל של שידרוג המקרר (כי הישן קטן מדי ואין מקום להכניס בתוכו את הקניות), שידרוג הטלוויזיה (כי צריך להשוויץ ב-LCD החדשה), החלפת מכונת הכביסה (כי פסח זה חג האביב והתחדשות) ועוד ועוד.

על רקע זה בולטת הפעילות הפרסומית הדומיננטית של רשת א.ל.מ, שהכינה באמצעות משרד הפרסום רגב-קויצקי מגוון גדול של מבצעים. א.ל.מ מפרסמת 53 עמודים בעיתון תחת מספר סלוגנים, בהם: "18% הנחה על כל מוצרי החשמל והאלקטרוניקה", "קרנבל החשמל חוזר לגני-התערוכה", "מוצרים גדולים במחירים קטנים" ועוד.

עוד לא הספקנו לשכוח את הפרסומת המקורית של בנק דיסקונט עם שייקה אופיר, והבנק שוב מתמקם במקום גבוה בטבלת המותגים המושקעים. דיסקונט, שמבדל את עצמו כבנק המעניק הטבות למופעים ללקוחותיו, מביא הפעם את לקוחותיו מחזיקי כרטיס האשראי לפרמיירה של נבוקו למרגלות הר מצדה. בפרסומת כרגיל משתתפים מודי בר-און וישראל קטורזה, והיא כוללת הפעם לא מעט ניצבים.

רשת שופרסל ממשיכה לנהל לקראת החג קרבות ארטליריה עם מגה בול, ולמרבה ההפתעה, לחגיגה מצטרף השבוע גם רמי לוי שמפרסם בטלוויזיה שני ספוטים בלבד. רשת שופרסל ממוקמת במקום השלישי עם הקמפיין "חג גדול במחירים קטנים", ואילו שופרסל דיל, המגובה במכוני מחקר (מחקרי הגל החדש ומכון דחף), מעלה קמפיין השוואתי נגדי למגה בול המדבר על סל המוצרים לפסח ומתמקמת במקום החמישי עם הוצאה ריאלית של כמיליון וחצי שקל. משרד הפרסום הוא גיתם BBDO.

אמרנו פסח, אמרנו בשמים, אמרנו מבצעים - וגילינו את רשת סופר-פארם המתמקמת השבוע במקום הרביעי בטבלת המותגים המושקעים, עם קמפיין תחת הסלוגן: "הבשמים המובילים במחירים מנצחים".

המותגים המושקעים

1. א.ל.מ - 2,133,206 שקל - באמצעות רגב-קויצקי

2. בנק דיסקונט - 2,081,241 שקל - באמצעות יהושע TBWA

3. שופרסל - 2,079,322 שקל - באמצעות גיתם BBDO

4. סופר-פארם - 1,829,224 שקל - באמצעות באומן-בר-ריבנאי

5. שופרסל דיל - 1,536,774 שקל - באמצעות גיתם BBDO

* הנתונים מתייחסים לתאריכים 18/3/10-12/3/10.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.