עצומות באינטרנט קוראות לפיטורי סגן שר הבריאות ליצמן

בפייסבוק קמה קבוצה הקוראת להפגנה ביום ו' הקרוב בשדרות רוטשילד בתל אביב ■ באתר "עצומה" נפתחה קריאה של אלפי גולשים לפיטורי סגן השר

החלו המחאות ברשת האינטרנט נגד ההחלטה על העתקת חדר המיון של בית החולים ברזילי באשקלון לנוכח הימצאות קברים במקום.

עלות בניית הגשרים, שמחייבת התוכנית של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, תעלה למשלם המיסים הישראלי 90-120 מיליון שקל. מנכ"ל משרד הבריאות, ד"ר איתן חי-עם, הודיע אתמול (א') מיד לאחר ההחלטה על התפטרותו מהתפקיד.

בפייסבוק קמה קבוצה הקוראת להפגנה ביום ו' הקרוב בשדרות רוטשילד בתל אביב - "הפגנה: ביבי וליצמן קוברים אותנו".

נכון לזמן כתיבת הידיעה ישנם 377 חברים בקבוצה בה נכתב: "135 מיליון שקל - זה התוספת לתקציב שאושרה על ידי הממשלה בלחץ יהדות התורה וסגן שר הבריאות יעקב ליצמן, על מנת להעתיק את בניית חדר המיון הממוגן בבית החולים ברזילי באשקלון".

"135 מיליון שקל תוספת תקציב, ועיכוב של שנים בביצוע התכנית שתקל על מצוקת המיטות בבית החולים, ותאפשר לו לפעול ביעילות בתקופות של מתיחות בטחונית בדרום.135 מיליון שקל שכבר לא יגיעו למערכת הבריאות הגוועת במדינה, לבתי החולים המתרוששים..כל זה בשביל שלא לפגוע ולא להעביר קברים עתיקים שנמצאו במקום.......בפעם הבאה שתשמעו על "הזקנה במסדרון" או במלחמה הבאה שלא יהיו די אזורים ממוגנים באחד מבתי החולים הגדולים בדרום..אל תשכחו את סגן השר ליצמן".

בנוסף, באתר "עצומה" נפתחה עצומה תחת הכותרת: "אנו החתומים מטה, אזרחים משלמי מיסים, תובעים את פיטורי סגן השר ליצמן עקב ההחלטה השערוריתית להעתיקאת חדר המיון המתוכנן בבי"ח ברזילי בעלות של 135,000,000 שקלים בשל המצאות קברים עתיקים במקום". נכון לשעת כתיבת הידיעה נאספו 7,257 חתימות.

אתמול, בראיון לחדשות ערוץ 2, אמר ליצמן: "להגיד שההחלטה מסכנת חיי אדם זו טעות" והוסיף, "עובדה שאת אותה החלטה שהממשלה החליטה היום - להעביר את המיון של ברזילי - החליטה גם הממשלה הקודמת בראשות אולמרט. אף אחד לא טען אז שמדובר בסיכון חיי אדם, אף אחד לא הלך לבג"צ".