נייס ומיקרוסופט יפתחו פיתרון למקסום הפעילות מול לקוחות

הפתרונות העסקיים של נייס יסייעו ללקוחות המשתמשים בשרתי מיקרוסופט למצות את כוונת הלקוחות, להפיק תובנות ולהשפיע על הפעילות העסקית של הארגון

חברת נייס , שותפת "זהב מאושרת" של חברת מיקרוסופט, הודיעה היום (ג') על שיתוף פעולה עם חברת מיקרוסופט , שמטרתו לסייע ללקוחות המשתמשים ב- Microsoft Communications Server "14" למקסם את הערך הגלום באינטראקציות של אותם הארגונים עם לקוחותיהם.

הפתרון יאפשר ניטור וניתוח של תקשורת קול וצ'אטים הנתמכים על-ידי שרת התקשורת "14" של מיקרוסופט. באמצעות הפתרון יוכלו הלקוחות להפיק תועלת מהשימוש בניתוח האינטראקציות אשר מקורן במגוון ערוצי תקשורת, על מנת להשפיע על האינטראקציה עם הלקוח בזמן אמת ולהשפיע על היעילות העיסקית של הארגון.

הדרכים להשגת אופטימיזציית התקשורת בין ארגונים ולקוחותיהם יוצגו על-ידי נייס ומיקרוסופט בכנס VoiceCon 2010 המתקיים ב- 22-25 במרץ באורלנדו.

האינטראקציה בין אירגונים ולקוחותיהם נעשית באמצעות מספר ערוצים רב ומורכב יותר. נייס מסייעת לארגונים להבין ולנהל באופן אופטימלי את דינמיקת התקשורת עם לקוחותיהם - התקשורת המתמשכת בין הארגון ללקוחות מתבצעת במספר נקודות ממשק, כולל אינטראקציות קול וצ'אט המנוהלות על גבי שרת התקשורת "14" של מיקרוסופט.