מארוול לשירות הסטודנטים: מציגה מחשב לוח ב-99 דולר

הטאבלט, שיזכה לשם Moby, מבוסס על פלטפורמת הסיליקון שפותחה בידי מארוול ■ המחשב יאפשר קבלת תוכן בזמן אמת, קריאה של ספרי לימוד ישירות מן הרשת או לאחר הורדה וישמש כנגן סרטים ב-HD וכנגן מוזיקה

חברת מארוול , העוסקת בפתרונות סיליקון עבור מוצרי אלקטרוניקה, אחסון ותקשורת מציגה דגם ניסיוני של מחשב לוח (טאבלט) במחיר של 99 דולר. המחשב, שיזכה לשם Moby - מבוסס על פלטפורמת הסיליקון שפותחה בידי מארוול. הטאבלט המיועד לסטודנטים, יאפשר קבלת תוכן בזמן אמת, קריאה של ספרי לימוד ישירות מן הרשת או לאחר הורדה וישמש כנגן סרטים ב-HD וכנגן מוזיקה. מערכת ההפעלה של ה-Moby צפויה להיות אנדרואיד של גוגל או חלונות 7 של מיקרוסופט, והוא יאפשר שימוש ב-Flash וצפייה בתוכן בתלת-מימד.

נזכיר, כי מארוול ביצעה שורה של השקעות בחברות ישראליות במספר מיליארדי דולרים והיא מעסיקה כ-1,100 מעובדיה בישראל. אליעז לביא, סגן נשיא בכיר במארוול ומנכ"ל מארוול ישראל, אמר היום כי "הטאבלט ישנה את הדרך בה לומדים סטודנטים בכל העולם. פיתוח הטאבלט יאפשר לסטודנטים כלים יעילים וזמינים, באיכות גבוהה ובזמן אמת".

מארוול
 מארוול

בתוך כך, מארוול הציגה היום את ה-Prestera CX - משפחת המתגים המיועדת למרכזי תקשורת הנתונים של ספקי התקשורת, פרי פיתוח מארוול ישראל, שמאפשרת לראשונה 48 ממשקים לחיבור התקנים חיצוניים של אית'רנט בעלי 10 ג'יגה על גבי שבב בודד. כמו כן, משפחת הפיתרונות מספקת קצב העברת נתונים של 480 ג'יגהביט בשנייה על גבי רשת איתרנט, ויכולה לתמוך ב-128,000 מנויים במכשיר יחיד.