חיים סבן נכנס לעסקי הטלוויזיה בכבלים באסיה

חברת "סבן קפיטל גרופ" ‎‎נכנסת לשותפות שווה עם חברת ליונסגייט בחברת טייגר גייט המפיצה סרטי אימה ופעולה‏

חיים סבן נכנס לעסקי הטלוויזיה בכבלים באסיה: חברת "סבן קפיטל גרופ" שבבעלותו נכנסה לשותפות שווה עם חברת האולפנים ליונסגייט לניהול והפעלת "טייגר גייט", מפעילת ערוצי טלוויזיה בתשלום ומפיצת תכני טלוויזיה וקולנוע - כך הודיעו היום (ג') החברות, מבלי שחשפו את הנתונים הכלכליים של העסקה.

‏חברת טייגר גייט, מיסודה של ליונסגייט, מפעילה בימים אלה ערוצי סרטי אימה ופעולה ברחבי אסיה. כניסתו של סבן לחברה תתמקד בהרחבה ובחיזוק הערוצים בשווקים החזקים של אסיה.

בימים אלה החברה פעילה באינדונזיה, הונג-קונג ובסינגפור, ובחודשים הקרובים היא צפויה להיכנס למדינות כמו וייטנאם, מלזיה, הפיליפינים וברוניי. הכוונה היא להתרחב גם למזרח-התיכון ולמדינות כמו יפן, הודו וקוריאה.

‏"אנחנו שמחים להצטרף להשקעה", אמר נשיא סבן קפיטל גרופ, אדם צ'סנוף, "מלאי המותגים של ליונסגייט, התוכן שלה, יכולות השיווק המשמעותיות והניהול עתיר הניסיון של החברה, הופכת אותם לפרטנר אידיאלי".

ליונסגייט היא חברת אולפנים העוסקת בקולנוע, טלוויזיה ובפלטפורמות דיגיטליות. החברה מפיקה בימים אלה סדרות להיט כמו "הגברים של שדרות מדיסון", "העשב של השכן", ו"האחות ג'קי". באחרונה הפיקה החברה את הסרט המוערך "פרשס".

‏חיים סבן מחזיק עדיין בימים אלה בחברת בזק (יחד עם שותפיו קרן אייפקס ואיש העסקים מורי ארקין), והחברה שבבעלותו מחזיקה גם בענקית השידור הלטינית יוניוויז'ן. ‏‏‎‎‏