רון קופמן מחק את תביעתו נגד חדשות 2 בגין הראיון עם ניק לוין

בדצמבר האחרון טען קופמן כי חדשות 2 "גזלה" כתבה שערך עם ניק לוין בעקבות מותו של מוני פנאן ■ לאחר שהובהר כי החומר התקבל בחדשות 2 ע"י ערוץ הספורט, מעסיקו של קופמן, החליט העיתונאי למחוק את תביעתו

רון קופמן מחק את תביעתו נגד חדשות ערוץ 2, זאת לאחר הסדר אליו הגיע בנושא עם ערוץ הספורט - כך נודע ל"גלובס".

בדצמבר האחרון טען קופמן בפני בית המשפט כי חברת חדשות ערוץ 2 "גזלה" כתבה שערך עם ניק לוין בעקבות מותו של מוני פנאן. הוא תבע 150 אלף שקל מהחברה ומעורך המהדורה המרכזית גיא סודרי. לאחר שהובהר כי החומר התקבל בחדשות ערוץ 2 על-ידי מעסיקו של קופמן, ערוץ הספורט, הסדיר העיתונאי את הנושא מול הנהלת הערוץ ומחק את תביעתו.

קופמן הכין את הכתבה עבור שני גופים המעסיקים אותו - "ישראל היום" וערוץ הספורט. בכתבה עצמה, ששודרה בחדשות 2, הופיע קרדיט שהודיע כי החומר נמסר "באדיבות" שני הגופים. לאחר הגשת התביעה טענה חדשות 2 כי למעשה בהעלאת הקרדיט היא שילמה על החומר לגופים בחשיפה. לכן הודיעה החברה כי תפנה את התביעה אל ערוץ הספורט, הגוף אשר העביר את החומר לחדשות 2.

בתביעתו ציין קופמן כי התנהגות חדשות 2 היא "כשל בריון שכונתי הנוטל לידיו חומרים תקשורתיים כאוות-נפשו ללא כל הרשאה לעשות כן, כאילו אין דין ואין דיין, תוך ניצול לרעה של כוחו הרב בשוק התקשורת, ותוך דריסה גסה ובוטה של זכויותיו".

למרות זאת, לאחר שהובהר כי החומרים הועברו לחדשות 2 כדין מבחינתה, הודיע קופמן בערב החג כי הוא מושך את תביעתו, לאחר שככל הנראה הגיע למיצוי הנושא מול ערוץ הספורט.

קופמן, ערוץ הספורט וחדשות 2 סירבו להתייחס.