בעלי מניות די מדיקל אישרו איחוד המניות לקראת ההנפקה

הוחלט ברוב קולות לאשר לאחד ולחלק מחדש את הון מניותיה של החברה באופן שכל שלושים ושתיים (32) מניות קיימות תאוחדנה למניה אחת

חברת הביומד די מדיקל מתקדמת לקראת ההנפקה בוול סטריט. די מדיקל דיווחה הערב (ד') כי באסיפת בעלי המניות שהתקיימה היום הוחלט ברוב קולות לאשר לאחד ולחלק מחדש את הון מניותיה של החברה באופן שכל 32 מניות קיימות תאוחדנה למניה אחת.

במקרה שכתוצאה מהאיחוד יהיו בעלי מניות שאיחוד מניותיהם יותיר שברים, כל בעל מניות שהאיחוד האמור יותיר לגביו שבר הגבוה מ - 0.5 (כלומר, בעקבות האיחוד נותרו בידי בעלי המניות לפחות 17 מניות מסוג המניות שלפני האיחוד ולכל היותר 31 מניות כאמור, אשר לא אוחדו למניה) יהא זכאי לקבל מניה מאוחדת בגין השבר.

כל בעל מניות שהאיחוד יותיר לגביו שבר שאינו גבוה מ - 0.50 (כלומר, בעקבות האיחוד נותרו בידי בעל המניות בין מניה אחת ל - 16 מניות (כולל) מסוג המניות שלפני האיחוד, אשר לא אוחדו למניה), לא יהא זכאי לקבל מניה.במקרה שהחברה תאלץ להנפיק מניות נוספות אזי פירעונן ייעשה בדרך שבה ניתן לפרוע מניות הטבה.

אתמול דיווחה די מדיקל כי גייסה כ-12.9 מיליון שקל, הפעם בעקבות מימוש אופציות מסידרה 3. סך הכל מומשו כ-99.5% מסך כל האופציות שהונפקו בסידרה 3, כולל אופציות בשווי של כ- 2.6 מיליון שקל המהוות כ- 20.6% מסך כול האופציות אשר מומשו ביום האחרון.

בהנהלת די מדיקל מציינים כי ייעוד כספי מימוש האופציות יוקצה להמשך מאמצי השיווק של מוצרי החברה בשווקים חדשים בהם החברה אינה פועלת עדיין. עוד אומרים בחברה כי היא ממשיכה בתוכנית הפיתוח למוצרים נוספים ומתכוננת לרישום כפול בבורסה בארה"ב.