שלמור, גלר, שמעוני ופוגל עשויים לטפל בתקציב FOX HOME

בשלב זה מדובר בסבב שיחות היכרות, ומשרדי הפרסום אינם נדרשים להציג מצגות קריאייטיב

משרדי הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, גלר-נסיס, שמעוני-פינקלשטיין ופוגל-אוגילבי הם בין המשרדים המועמדים לטפל בתקציב הפרסום של רשת FOX HOME - רשת הטקסטיל החדשה שמתעתדת לפתוח קבוצת פוקס - כך נודע ל"גלובס".

בשלב זה מדובר בסבב שיחות היכרות שעורכת הנהלת הקבוצה עם משרדי הפרסום, שאינם נדרשים להציג מצגות קריאייטיב.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", בקבוצת פוקס החליטו שלא לחבר את תקציב הפרסום של הרשת החדשה לתקציב הפרסום של רשתות האופנה, שבהם מטפל משרד הפרסום זרמון-גולדמן.

זרמון-גולדמן הוא משרד הפרסום של פוקס, והוא מלווה אותה מזה כ-13 שנה. החיבור בין פוקס לזרמון-גולדמן, שנעשה בשלבים ראשונים יחסית בדרך של שניהם, נחשב בענף לחזק מהמקובל בין משרד פרסום ומפרסם. בעבר היו שמועות כאילו הראל ויזל, מבעלי פוקס, הוא שותף במשרד. השמועות הוכחשו כל פעם מחדש, אך יש בהן אולי משהו כדי ללמד על הקשר כפי שהוא נתפס בענף.

רשת FOX HOME, שאמורה להיפתח השנה, תתמחה במוצרי טקסטיל ואביזרים לבית. על-פי התוכניות צפויה פוקס לפתוח השנה בין 3 ל-5 חנויות של FOX HOME במרכזים מסחריים. ההשקעה הכספית בפתיחת חנויות אלה צפויה להסתכם ב-15 מיליון שקל. החנות הראשונה אמורה להיפתח ביוני.

תקציב הפרסום של FOX HOME, ללא קשר להיקף שיקבע לו, מעורר עניין רב בקרב משרדי הפרסום, וזאת בשל מספר טעמים: אמנם תקציבי הפרסום של פוקס קטנו במקצת עם השנים, אך החברה הוכיחה כי היא יכולה להיות שותפה לפרסום שהוא לעיתים בוטה או שנוי במחלוקת, פרסום מהסוג המאפשר הצגת יכולות קריאייטיביות.

סיבה נוספת היא התחושה כי התקציב, גם אם הוא קטן, נותן דריסת-רגל לתוך הקבוצה - פסיעה ראשונה שמשרדים אוהבים לקוות שתתרחב עם הזמן.

עם זאת, יש לזכור כי חלק ממשרדי הפרסום הגדולים מוגבלים באפשרות להתמודד על התקציב, בשל טיפול בתקציבים מנוגדי אינטרסים.

FOX HOME צפויה להתחרות בתחום הטקסטיל והאביזרים לבית מול רשת חנויות גולף אנד קו, שתקציב הפרסום שלה מטופל בגליקמן-נטלר-סמסונוב; מול הום סנטר, שתקציבה מטופל באדלר-חומסקי; מול המשביר לצרכן, שתקציבה מטופל במקאן-אריקסון; ומול איקאה, שתקציבה מטופל באזימוט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי.

חברת פוקס מפעילה רשת חנויות אופנה בארץ ובעולם, והיא בעלת המותגים סאקס ובילבונג וכן שותפה ברשת חנויות ללין. פתיחת FOX HOME היא הפעם הראשונה שהחברה נכנסת לתחום הטקסטיל לבית.

מפוקס נמסר בתגובה: "פוקס נפגשה עם מספר משרדי פרסום לגבי תקציב FOX HOME. בימים הקרובים נגיע להחלטה ונדע מול מי תהיה ההתקשרות. עם קבלת ההחלטות נוציא ידיעה בנושא".