אלדן תשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין פטריוטי ליום העצמאות

סמנכ"ל השיווק, לימור אוזילבסקי: המטרה היא להפוך את חברת הליסינג אלדן למקבילה לאל-על בארה"ב, צרפת ובאנגליה, כנותנת מענה לצרכי התחבורה של התייר

חברת הליסינג וההשכרה אלדן תשקיע 5 מיליון שקל בקמפיין ממוקד ליום העצמאות, במטרה למצב את עצמה כישראלית וכפטריוטית.

עיקר ההשקעה של החברה היא בהפקה של חצי מיליון חולצות כחול-לבן שיחולקו במסגרת קמפיין פרסומי משולב, הכולל טלוויזיה, עיתונות ארצית ואינטרנט. בין לובשי החולצות תוגרל מכונית.

ההשקעה המאסיבית בקידום מכירות היא חריגה בתחום, ועל-פי סמנכ"ל השיווק לימור אוזילבסקי, "השוק שבו אנו פועלים הוא תחרותי ומוטה מחיר, אבל אנחנו לא רוצים להיגרר לשם. אנחנו מאמינים כי המהלך יחזק את הבידול שלנו".

המטרה של החברה היא העמקת המיצוב הישראלי שלה, שמתאים גם לצבעי הלוגו של החברה, שכן מטרתה היא להיתפס כמקבילה לאל-על בארה"ב, צרפת ובאנגליה, כנותנת מענה לצרכי התחבורה של התייר.

ההחלטה למקד הוצאה של תקציב גדול דווקא ביום העצמאות ולתגמל אזרחים שילבשו את החולצות על-ידי הגרלת מכונית, באה מתוך התחושה בחברה כי רגש הפטריוטיות פוחת בישראל.

לדברי אוזילבסקי, "אלדן הוא מותג ישראלי שצמח מתוך המשק המקומי, שרד טלטלות רבות ומשברים כלכליים לא מעטים. המותג מטפח את ערך הישראליות, שגם בא לידי ביטוי בצבעי המותג ובאסטרטגיה השיווקית. לכן, דווקא בתקופה שהחברה הישראלית כולה זקוקה לחיזוק, החלטנו להשיק את מהלך יום העצמאות, כשהמטרה היא לגעת בכל אזרח".

אלדן היא חברת ליסינג והשכרת רכב שהוקמה לפני 40 שנה על-ידי יוסי דהן.

החברה פעילה בתחומי הליסינג לכלי רכב, השכרת כלי רכב בארץ ובחו"ל, מכירת כלי רכב מיד ראשונה, וביטוח לרכב ולרכוש.

משרד הייעוץ המלווה אותה הוא תפן, ומשרד הפרסום הוא פוגל-אוגילבי.