"לליטל גינדי אין הבנה יסודית בקבוצות רכישה; מי שיקנה מאיתנו דירת 5 חדרים בר"ג יחסוך 500 אלף שקל"

גלובס tv (עדכון) - חלק ב' של הכתבה לגלובס TV עם קרן בן-דוד וחני הורוביץ, מנכ"ליות חברת מגדלים ■ "הקבלנים גוזרים קופון של 30% על כל מכירה, ולכן ברור שלא כדאי להם להקים קבוצת רכישה" ■ "לא לוקחות אחריות על כל קבוצות הרכישה, בכל תחום יש מקצוענים ויש חאפרים" ■ גינדי החזקות בתגובה: "הדברים הפאתטיים הללו אינם ראויים להתייחסות"

קרן בן דוד והאדריכלית חני הורוביץ, מנכ"ליות משותפות בחברת מגדלים, מדברות בכתבה לגלובס TV על חלומות הנדל"ן שלהן, קבוצות הרכישה מול הקבלנים וגם על הקושי לשלב עבודה וחזון עם משפחה וילדים.

אתמול הוצג כאן חלקה הראשון הכתבה, בו הבטיחו השתיים כי המגדל שיקימו מעל השוק בפתח תקווה ישקיף על העיר "כמו מגדל אייפל בפריז".

בחלקה השני של הכתבה, המובא כאן עכשיו, לא מהססות בן דוד והורביץ לשלוח חיצים ארסיים לעבר הרצל חבס וליטל גינדי.

על גינדי, שתקפה את הורביץ בכנס פסגת הנלד"ן של "גלובס", הן אומרות: "אין לה הבנה יסודית בניהול ובתמחור של קבוצות רכישה. הקבלנים גוזרים קופון של 30% על כל מכירה ולכן ברור שלא כדאי להם להקים קבוצת רכישה. אנחנו גוזרים פחות, אין ספק".

על הרצל חבס, שטען בכנס "גלובס", כי קבוצות הרכישה לא מאיימות עליו או מתחרות בו בגלל סטנדרטים נמוכים של גימור, אומרת בן דוד: "עם כל הכבוד לחבס, הסטנדרטים שלנו יאפילו על אלה של פרויקט YOO. אנחנו לא לוקחות אחריות על כל קבוצות הרכישה, בכל תחום יש מקצוענים ויש חאפרים".

לפי הורביץ', בפרויקט רמה בר"ג (מגדל יוקרתי) דירת 5 חדרים תעלה 2.2 מיליון שקל. הקונים יחסכו 200 אלף שקל לדירת 3 חדרים, 400 אלף שקל ל-4 חדרים וחצי מיליון שקלים בקניית דירת 5 חדרים".

גינדי החזקות מסרה בתגובה: "הדברים הפאתטיים הללו אינם ראויים להתייחסות".