חברת באג הודיעה היום (ד') על שיתוף-פעולה עם חברת Gunnar Optiks האמריקנית לייבוא משקפיים לעבודה ארוכה מול מחשב. המשקפיים כוללים את טכנולוגיית i-AMP של החברה האמריקנית, המשלבת בין חומר מיוחד שממנו מיוצרת העדשה ובין ציפויים שונים.
לטענת Gunnar, המשקפיים מתוצרתה נותנים מענה לתסמונת ראיית המחשב (CVS). מדובר בתסמונת שמאפייניה בעיות בראייה, כמו ראייה מטושטשת, קושי בשינוי מיקוד ובוהק. סימפטומים נוספים הם צריבה בעיניים, יובש, מאמץ עיניים וכאבי ראש או צוואר.

משקפיים באג BUG
לפי איגוד האופטומטריסטים האמריקני, כ-125 מיליון אמריקנים סובלים מ-CVS. אגודת ניהול הבטיחות הלאומית בארה"ב טוענת כי 7 מ-10 אמריקנים יחוו תסמיני CVS בשלב כלשהו בחייהם. התופעה נפוצה אף יותר מנהרת שורש כף היד, ממנה סובלים כ-20% ממשתמשי המחשב במדינה.
לטענת באג, המשקפיים של Gunnar יעלימו את כל הסימפטומים של CVS תוך 21 יום מתחילת השימוש בהם. בנוסף אמורים המשקפיים לשפר את חוויית הצפייה של המשתמש במספר פרמטרים, כמו עלייה ברזולוציית הראייה, ירידה בהחזר האור, הפחתת עייפות העיניים והפחתת היובש בעין.
מבאג נמסר עוד כי במחקרים שנערכו לאחרונה בארה"ב בחברות וארגונים גדולים התגלה כי השקעה בהגנה על עיני העובדים מובילה להגדלת התפוקה השנתית ב-9%. מוצרי Gunnar נמכרו כבר לפנטגון ולגוגל.
לצורך מכירת המשקפיים חתמה באג על הסכם לשיתוף-פעולה עם הרשתות "מכבי ממבט ראשון" ועם רשת "עיניים", שימכרו את משקפי Gunnar עם מספר.
ברשת חנויות באג יימכרו המשקפיים לכלל המשתמשים, כאשר משקפיים בלי מרשם יעלו בין 350 ל-550 שקל, ומשקפיים עם מרשם יעלו בין 1,000 ל-2,400 שקל. לקוח שיזמין משקפיים עם מספר יצטרך להמתין מספר שבועות עד לקבלתן, מכיוון שאלה מיוצרות בארה"ב במעבדות Gunnar וחברת העדשות קרל זייס, ולאחר מכן נשלחות לישראל.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.