רשת באג השיקה משקפי ראייה מיוחדים לעבודה מול מחשב

המשקפיים מתוצרת Gunnar Optiks‏ נותנים מענה לתסמונת ראיית המחשב (‏CVS‏) ■ משקפיים בלי מרשם יעלו בין 350 ל-550 שקל, ומשקפיים עם מרשם יעלו בין 1,000 ל-2,400 שקל

‎‎חברת באג הודיעה היום (ד') על שיתוף-פעולה עם חברת Gunnar Optiks‏ האמריקנית לייבוא משקפיים לעבודה ארוכה מול מחשב. המשקפיים כוללים את טכנולוגיית ‏i-AMP‏ של החברה האמריקנית, המשלבת בין חומר מיוחד שממנו מיוצרת העדשה ובין ציפויים שונים.

לטענת ‏Gunnar‏, המשקפיים מתוצרתה נותנים מענה לתסמונת ראיית המחשב (‏CVS‏). מדובר בתסמונת שמאפייניה בעיות בראייה, כמו ראייה מטושטשת, קושי בשינוי מיקוד ובוהק. סימפטומים נוספים הם צריבה בעיניים, יובש, מאמץ עיניים וכאבי ראש או צוואר.

משקפיים באג BUG
 משקפיים באג BUG

לפי איגוד האופטומטריסטים האמריקני, כ-125 מיליון אמריקנים סובלים מ-‏CVS‏. אגודת ניהול הבטיחות הלאומית בארה"ב טוענת כי 7 מ-10 אמריקנים יחוו תסמיני ‏CVS‏ בשלב כלשהו בחייהם. התופעה נפוצה אף יותר מנהרת שורש כף היד, ממנה סובלים כ-20% ממשתמשי המחשב במדינה.

‏לטענת באג, המשקפיים של ‏Gunnar‏ יעלימו את כל הסימפטומים של ‏CVS‏ תוך 21 יום מתחילת השימוש בהם. בנוסף אמורים המשקפיים לשפר את חוויית הצפייה של המשתמש במספר פרמטרים, כמו עלייה ברזולוציית הראייה, ירידה בהחזר האור, הפחתת עייפות העיניים והפחתת היובש בעין.

‏מבאג נמסר עוד כי במחקרים שנערכו לאחרונה בארה"ב בחברות וארגונים גדולים התגלה כי השקעה בהגנה על עיני העובדים מובילה להגדלת התפוקה השנתית ב-9%. מוצרי ‏Gunnar‏ נמכרו כבר לפנטגון ולגוגל.

‏לצורך מכירת המשקפיים חתמה באג על הסכם לשיתוף-פעולה עם הרשתות "מכבי ממבט ראשון" ועם רשת "עיניים", שימכרו את משקפי ‏Gunnar‏ עם מספר.

ברשת חנויות באג יימכרו המשקפיים לכלל המשתמשים, כאשר משקפיים בלי מרשם יעלו בין 350 ל-550 שקל, ומשקפיים עם מרשם יעלו בין 1,000 ל-2,400 שקל. לקוח שיזמין משקפיים עם מספר יצטרך להמתין מספר שבועות עד לקבלתן, מכיוון שאלה מיוצרות בארה"ב במעבדות ‏Gunnar‏ וחברת העדשות קרל זייס, ולאחר מכן נשלחות לישראל.