רביב צולר מתכנן לבנות קוטג' ברמת-אפעל

צולר הוא מבעלי חברת "העיר החדשה", העוסקת בארגון קבוצות רכישה

רביב צולר, מבעלי חברת "העיר החדשה" העוסקת בארגון קבוצות רכישה, מתכנן לבנות לעצמו ולמשפחתו קוטג' פרטי ברחוב תדהר שברמת אפעל, כך נודע ל"גלובס".

בקשתם של צולר ורעייתו מירי נדונה בוועדה המקומית לתכנון ולבנייה רמת גן. השניים מבקשים לבנות בית פרטי בן שתי קומות מעל קומת מרתף על פני מגרש בן חצי דונם. על פי התוכנית, הקוטג' החד-משפחתי ייבנה לאחר הריסת בית קיים.

הקוטג' עם גג הרעפים יכלול קומת קרקע עם ממ"ד, חצר אנגלית, מחסן, מעלית, פרגולות וחדר מכונות. בקומה הראשונה תהיה מרפסת פתוחה עם קורות דקורטיביות והבית יוקף בגדרות היקפיות בתחום גבולות החלקה. בחצר הבית תהיה בריכת שחייה ומפל מים דקורטיבי. לבית יהיו 2 חניות.

יצויין כי צולר, המתגורר כיום ברמת אפעל, רכש את המגרש לפני כניסתו לתחום קבוצות הרכישה.

הוועדה המקומית לתכנון ולבנייה רמת גן אישרה את בקשתם של בני הזוג צולר להיתר בנייה, אך בינתיים הגישו כמה שכנים ערר על החלטה זו לוועדת הערר המחוזית. בין השאר טוענים המתנגדים כי צד הכניסה לבית הוא בניגוד לכל הבנייה הקיימת ברחוב. עוד טוענים המתנגדים כי הבית המתוכנן קרוב לאחת המשפחות השכנות באופן שעלול לפגוע בפרטיות, באור ובאוויר. טענה נוספת היא כי תוספת השטחים העיקריים בקומת המרתף היא מעבר למקסימום המותר וכי מפל המים ייצור רעש בעוד שמתקן הכביסה המבוקש הוא מול חצר הסלון של אחת המשפחות השכנות.