סמנכ"ל התוכן דניאל רבנר זכה במלגה בינלאומית יוקרתית

רבנר, מחברת THE BOX התל-אביבית, זכה במלגה בינלאומית להתמחות בגופי תקשורת ברחבי העולם ■ גובה המלגה כ-20 אלף דולר, מתנת EMC

סמנכ"ל התוכן הישראלי דניאל רבנר, מחברת THE BOX התל-אביבית, זכה במלגה יוקרתית בינלאומית להתמחות בגופי תקשורת ברחבי העולם. זוכי מלגה זו משובצים בהמשך בגופי תקשורת מובילים בעולם.

רבנר נבחר למקבל המלגה הבלעדי השנה מקרב מועמדים שונים מרחבי העולם. גובה המלגה כ-20 אלף דולר, מתנת אנטרטיימנט מאסטר קלאס (EMC).

רבנר יפתח במאי בברלין את סדרת הסדנאות שיקבל בגופי שידור והפקה סביב העולם. הוא יעבור השתלמויות סביב העולם, כאשר ההשתלמות בברלין תעסוק בשעשועונים, ביוני יצא לקנדה להשתלמות בנושא ריאליטי, בספמטבר ישתלם בקומדיה בשווייץ, ובדרום-אפריקה באוקטובר ישתלם בניהול בתחום הבידור.

את ההשתלמויות יעבירו בכירים בתחום הטלוויזיה מרחבי העולם.

דניאל רבנר (33) הוא מנהל התוכן של חברת התוכן והניו-מדיה הישראלית THE BOX. רבנר בעל ניסיון עשיר בתחום, במסגרתו זכה בפרס וו.איטון למחזאות על כתיבת המחזה הקומי "ספיד דייט" וכן במקום הראשון בפסטיבל Festeyeful על הסרט "אמנות הדיבור עם בחורות", שכתב וביים והוקרן ברשת IFC. בארץ הוא שימש כמנהל אמנותי של פסטיבל smallבמה 5, כתב לערוץ 2 ולערוץ 10, כתב את ההצגה הקומית "הצ'אט ועונשו" וכן פרסומות למוצרים ישראליים לשוק הבינלאומי.

כמו כן, רבנר שימש כעורך משנה בתוכנית "העוקץ" בערוץ 10 וכתסריטאי ועורך תוכן ראשי של משחק המציאות החלופית "הארכיטקט", יחד עם המעבדה לחדשנות של המרכז הבינתחומי בהרצליה.

רבנר סיים בהצטיינות לימודי קולנוע ותיאטרון בניו-יורק, שם התמחה ברשת MTV. כמו כן, לרבנר יש בלוג בנושא תוכן וידיאו באינטרנט, שזכה להמלצות בעיתונות המודפסת והדיגיטלית.

רבנר מסר בתגובה: "הזכייה הינה הזדמנות מדהימה עבורי ועבור חברת THE BOX. נאמר לי כי אחד הגורמים המכריעים בהחלטה זה הרקע הפרקטי שלי בשילוב של טלוויזיה וניו-מדיה. אני שמח על החלטתם ויודע שצפויה לי חוויה נהדרת".