ביה"ס לטלוויזיה של רשת קיבל הכרה לגמול השתלמות לעובדי הוראה

בית-הספר "הברזל 23" מנוהל ע"י אברי גלעד ■ בסתיו הקרוב יפעיל בית-הספר קורס המוכר לגמול השתלמות, עפ"י תוכנית שהותאמה באופן ייחודי לעובדי הוראה

בית-הספר למקצועות הטלוויזיה של זכיינית ערוץ 2 רשת, "הברזל 23", קיבל את אישור משרד החינוך להכרה בתוכנית הלימודים לגמול השתלמות לעובדי הוראה.

את בית-הספר מנהל אברי גלעד. בסתיו הקרוב יפעיל בית-הספר קורס המוכר לגמול השתלמות, על-פי תוכנית שהותאמה באופן ייחודי לעובדי הוראה.

מסלול ההכשרה מתמקד במקצועות העשייה הטלוויזיונית שמאחורי הקלעים, ומקנה כלים מעשיים להבנת המדיום והשפעותיו. צוות המורים כולל את אברי גלעד, שעומד בראש בית-הספר מאז הקמתו, את פרופ' עמוס רולידר, את אשת האקטואליה דנה וייס וכן אנשי טלוויזיה מהשורה הראשונה בתחומם בישראל - במאים, מפיקים, עורכים, אנשי פיתוח ותוכן המביאים איתם את הידע העדכני והרלוונטי ביותר בתחום הטלוויזיה בישראל.

בין התחומים הנלמדים בקורס: עריכת תוכן, הפקה, תחקירנות, חשיבה עיתונאית, תורת הריאיון, שיקולי עריכה וחשיבה יצירתית.

עד כה סיימו את הלימודים 300 סטודנטים, 64% מהם הפכו במרוצת הזמן לעובדי תעשיית הטלוויזיה, בין היתר ברשת, קשת, ערוץ 10, חדשות 2, חדשות 10, ערוץ הכנסת, הטלוויזיה החינוכית, בחברות ההפקה המובילות בשוק ובכלי תקשורת נוספים.

רשת מסרה כי "מאז הקמתו לפני כ-3 שנים ועד היום, הוציא בית-הספר למקצועות הטלוויזיה, 'הברזל 23', עובדים רבים לשוק הטלוויזיה, שלא נמנו בעבר עם מעגל המועסקים המוכר של עובדי כלי התקשורת. אנחנו שמחים על כך שההכרה לגמול השתלמות מאפשרת גם לעובדי הוראה להרחיב את הידע התקשורתי שלהם ולרכוש מקצוע בתחום מרתק ומאתגר".