רשת טיב טעם מוציאה את הנון-פוד מהסניפים

חגי ‎‎שלום, בעל השליטה ברשת: "עם חוויית קנייה גדולה, אני לא יכול להרשות לעצמי לשים תחתונים ליד הדגים"‏

‎‎רשת טיב טעם מוציאה את הנון-פוד מהסניפים - כך הורה בעל גרעין השליטה ברשת, חגי שלום.

"אנחנו במגמה של צמצום הנון-פוד ברשת. עם חוויית קנייה גדולה, אני לא יכול להרשות לעצמי לשים תחתונים ליד הדגים. זו תפיסת הניהול שלי, ולכן אני מבטל את הנון-פוד בעשרות סניפים", אומר שלום.

עם זאת, עד לסגירת הסכם חדש בחברת כלי הבית דומו, ביולי הקרוב, לא יחול בשלב זה כל שינוי במתחמי כלי הבית דומו ברשת טיב טעם.

‏‏תפיסתו של שלום הפוכה מתפיסתן של רשתות השיווק הגדולות שופרסל ורבוע כחול, שבשתיהן מתקיימת פעילות ענפה של מוצרי נון-פוד. שופרסל אף משווקת מגוון רחב של ביגוד והלבשה תחתונה תחת המותג "צ'ירוקי", וברבוע כחול מתקיימת פעילות ענפה של טקסטיל, מצעים וכלי בית של ורדינון, נעמן וששת.

‏לדברי שלום, "אני רוצה שמי שבא לקנות אצלי דגים טריים ובשר מהטופ שיש בארץ, לא יסתכל על ביגוד, מגבות או כפכפים. במקום שיש לרשת סניף גדול מאוד ואני יכול לייחד פינה לתחום הנון-פוד, מבלי שזה יפגע בתפיסה העיקרית של מכירת מזון, אני יכול לסבול את זה".